ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تفاوت ريشه‌دار نفت تهران با همه تيم‌هاي باقيمانده در جام حذفي


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 16:09

تفاوت ريشه‌دار نفت تهران با همه تيم‌هاي باقيمانده در جام حذفي

ورزش 3/ نفت تهران در مسابقات جام حذفي بايد با استقلال بازي کند وتيم برنده حريف تيم تراکتورسازي در نيمه نهايي خواهد شد اما فرق تيم نفت تهران با سپاهان وذوب اهن و تراکتورسازي والبته تيم استقلال که حريفش در اين مرحله است يک فرق عمده دارد.
تنها تيمي است که در تاريخ جام حذفي عنوان قهرماني نداشته است اين در حالي است که از جمع تيم هاي ديگر استقلال با 6 عنوان قهرماني،سپاهان با 4،ذوب آهن با 3 وتراکتورسازي با يک قهرماني فرقي آشکار با نفت تهران داشته اند،اما از حيث حضور در فينال بايد گفت که استقلال با حضور در 9 فينال رکورد دار است،ذوب آهن وسپاهان هر کدام 4 بار به فينال رسيده اند که سپاهان هر 4 فينال را برده است،اما تراکتورسازي هم 3 بار به فينال رسيده است وتنها يک بار قهرمان شده است ونفت تهران هم يک بار به فينال رسيده وبرابر ذوب آهن اصفهان بازنده شده است!
از بين تيم هاي بزرگ تاريخ فوتبال جام حذفي تيم هاي پرسپوليس با 5 وملوان با 3 جام قهرماني در اين مرحله غايب هستند ضمن اين که استقلال علاوه بر موفقيت در مسابقات فوتبال جام حذفي به عنوان پر افتخارترين بيشترين برد وبيشترين گل زده را هم در تاريخ اين بازيها داشته است!

نظر شما


ویدیو مرتبط :
‫خلاصه بازی پرسپولیس - نفت تهران سوپر جام‬‎