سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تردد خودروهای سنگین در جاده های گلستان طی روزهای 12 و 13 فروردین ممنوع است


سرهنگ علی عبدی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تعطیلی فردا /پنجشنبه/ به عنوان 12 فروردین روز جمهوری اسلامی و جمعه 13 فروردین روز طبیعت طرح ترافیک و ممنوعیت تردد در سطح جاده های استان گلستان انجام می شود.
وی اظهار کرد: بر این اساس طی دو روز آینده از ساعت 6 صبح تا 22 تردد خودروهای نیمه سنگین و سنگین در محورهای ارتباطی گلستان ممنوع است.
وی ادامه داد: تردد آن دسته از کامیون ها و خودروهای سنگین حامل مواد سوختی، غذایی فاسد شدنی و یا رانندگانی که مجوز تردد از پلیس راه داشته باشند، آزاد است.
عبدی گفت: محورهای تردد ممنوع در قسمت شرق در مسیر پارک ملی گلستان - تنگراه، در قسمت غرب در مسیر گلوگاه - پلیس راه نوکنده و در قسمت جنوب و جنوب شرقی در مسیر توسکستان - شاهرود و خوش ییلاق به شاهرود را شامل می شود.
سرپرست پلیس راه گلستان ادامه داد: انتظار داریم کلیه رانندگان بیش از پیش قوانین رانندگی را بویژه در روز 13 فروردین که ترافیک اغلب جاده ها سنگین است، رعایت کنند.
عبدی خاطرنشان کرد: تردد موتورسیکلت نیز صرفا با داشتن پلاک شناسایی و استفاده ترک نشینان از کلاه ایمنی مجاز است.
3014/6203

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مهارت‌ فوق العاده رانندگان خودروهای سنگین در جاده های نامعمول