سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید: مقایسه اچ تی سی 10 با آیفون 6 اس


HTC-10-1-1280x853

نماینده هر سال اپل در بخش موبایل یا همان آیفون ها، دستگاه هایی هستند که آخرین محصول هر شرکت با آن مقایسه میشود تا شایستگی خود را ثابت کند، به نوعی سنگ محک باقی پرچمداران است. اچ تی سی ۱۰ آخرین پرچمدار اچ تی سی است و آیفون ۶ اس پرچمدار رسمی اپل برای سال ۲۰۱۵. بد نیست مقایسه کوتاهی بین این دو دستگاه داشته باشیم، اینطور نیست؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آیفون ها عموما قابلیت خیلی متحیر کننده ای ندارند، اگر هم داشته باشند آنقدر بدیهی و با عملکرد عالی طراحی شده است که بودنش را حس نمی کنید اما نبودنش به شدت آزاردهنده خواهد بود. البته که آیفون ها هم بدون نقص نیستند و ایراداتی دارند، برای مثال سیستم عامل این دستگاه ها که همانند تیغ دو لبه عمل می کند و محدودیت های آن به سوی شماست. آیفون ها از مموری کارت پشتیبانی نمی کنند و بلندگوی استریو ندارند، حتی آیفون ۶ اس رزلوشن کمی بیشتر HD دارد در حالی که نماینده اچ تی سی چهار برابر آن پر پیکسل تر است!

نماینده اچ تی سی نقاط ضعف گفته شده در بالا را ندارد امااز آپدیت سریع بی بهره و از اکوسیستم غنی iOS بی نصیب مانده است.

اجازه بدهید یک ویدیو کوتاه از مقایسه بین این دو دستگاه ببینیم، نماینده ۲۰۱۵ اپل در مقابل پرچمدار ۲۰۱۶ اچ تی سی:

نظر شما چیست؟ کدام یک برای شما مناسب تر است؟ در مطلب قبلی اچ تی سی ۱۰ در مقابل گلکسی اس ۷ قرار داشت.

Recombu

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

سینا عطاییتوسط سینا عطایی

سلام
مهندس شیمی، سردبیر و طراح مجله هندسه کیمیا هستم و عاشق موشکافی هر گجتی که پا به دنیا گذاشته باشه، البته اگر دوست دارید از دستم خلاص بشید یه 5D mark III بدید دستم :)

ای میل من: [email protected]
اینستاگرام: sina_ataie

مشاهده همه مطالب سینا عطایی


ویدیو مرتبط :
مقایسه سرعت گلکسی اس ۶ با اچ تی سی وان M9 و آیفون ۶