سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



بانوان وزنه‌بردار ایران در آینده مدال‌آور خواهند بود


بانوان وزنه‌بردار ایران در آینده مدال‌آور خواهند بودمهر/ رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: در صورتی که در آینده به فعالیت این رشته در بخش بانوان توجه شود، آنها می توانند برای کشور مدال آور باشند و افتخارآفرینی کسب کنند.
علی مرادی در نشست خبری روز دوشنبه که با حضور اصحاب رسانه در فدراسیون وزنه برداری برگزار شد، گفت: مرحوم سلماسی در سال ۱۹۴۸ لندن اولین مدال آور تاریخ ورزش ایران در رقابت های المپیک بود. ما چنانچه بخواهیم وزنه برداری را در سطح بانوان هم دنبال کنیم، با توجه به اینکه بسیاری از کشورهای اسلامی هم به این امر روی آورده اند، می توانیم در بخش بانوان هم اولین مدال آور تاریخ المپیک ایران باشیم.
وی افزود: در حال حاضر بسیاری از زنان عراقی با پوشش اسلامی در ایران اردو زده اند و با عنایت به اینکه وزنه برداری رشته مدال آوری است، در صورتی که در بخش آموزش و ساختاری اقدامات لازم را به عمل آوریم، می توانیم در این بخش افتخارآفرین باشیم.
رئیس فدراسیون وزنه برداری در ادامه تصریح کرد: ۴ ماه آینده از آنجائی که رقابت های المپیک را پیش رو داریم از اهمیت بالایی برخوردار است و مربیان تیم ملی برنامه خوبی را برای آمادگی این رقابت ها تدوین کرده اند. ساختار فدراسیون در ۸ ماه گذشته تغییرات اساسی پیدا کرده است که هیئت رئیسه به طور منظم جلسات خود را برگزار می کند، کمیته های مختلف هویت واقعی گرفته اند و شخصیت قهرمانی به تیم بازگشته است.
مرادی با اشاره به اقداماتی که در زمینه استعدادیابی صورت گرفته است، ادامه داد: فدراسیون با نهادهایی از جمله آموزش و پرورش، آموزش عالی و نیروهای مسلح هماهنگی های لازم را به عمل آورده است تا بتوانیم وزنه برداران جدیدی را به این رشته معرفی کنیم. در بخش دانش آموزی قرار است تا کانون های نوجوانان فعال شود، در بخش دانشگاهی پروتکلی به امضاء رسیده است مبنی بر اینکه دانشجویان بتوانند در رقابت های جهانی شرکت کنند و در بخش نیروهای مسلح هم همکاری های لازم با سردار باران چشمی صورت گرفته است.
رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به فعالیت هایی که در ارتباط با آنچه دوپینگ انجام شده است، گفت: ماموران نادو چند روز پیش به طور سرزده به اردوی کیش سرزدند و از ورزشکاران آزمایش گرفتند. همه این کارها در راستای ورزش پاک صورت می گیرد.
وی در ارتباط با بودجه فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: به هر حال بودجه فدراسیون وزنه برداری نیاز به اصلاح داشت که البته تحریم های ظالمانه هم تاثیر بدی بر روی وضعیت مالی فدراسیون گذاشته بود اما وزارت ورزش به طور تمام و کمال بودجه ما را پرداخت کردند. اما در خصوص کمیته ملی المپیک باید بگویم تا قبل از سفر به آمریکا فقط ۱۵ درصد از بودجه واریز شد و پس از بازگشت از این رقابت ها ۴۵ درصد دیگر بودجه به فدراسیون پرداخت گردید. ما برای اینکه بتوانیم اردوهای خود را برگزار کنیم و از کشورهای رقیب عقب نمانیم، درخواست بودجه خود را ارائه کردیم. تا به امروز ۸۵ درصد از بودجه ما از سوی کمیته ملی المپیک واریز شده است.
مرادی در ارتباط با رقابت های جام فجر که خردادماه در تهران برگزار می شود، گفت: رقابت های جام فجر در حکم گزینشی المپیک است. تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی در ایران حضور پیدا می کند. ما در اینجا رایزنی های خود را در خصوص رقابت های المپیک که یکی از آنها مربوط به بازنشستگی سهراب مرادی است با وی درمیان خواهیم گذاشت. ضمن اینکه در ارتباط با موضوع بازگشت سعید علی حسینی پس از رقابت های المپیک با آقای آیان صحبت خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: این را فراموش نکنیم که برای موفقیت تنها نیاز به رایزنی نیست. ما در سال ۲۰۰۰ برای اینکه بتوانیم به موفقیت برسیم، بیش از اندازه کار کردیم. به دنبال چیز اضافه ای نیستیم و فقط می خواهیم عدالت برقرار شود. ضمن اینکه در کنار تعاملات عادلانه هر دو طرف چه فدراسیون وزنه برداری ایران، چه فدراسیون جهانی باید شفاف باشند.
رئیس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا شما هم به مانند فدراسیون کشتی به رئیس جمهور نامه ننوشته اید؟ گفت: آیا شما فکر می کنید مشکلات مالی فدراسیون کشتی با این نامه حل شده است؟ من اعتقاد دارم مشکلات باید درون خانواده حل شود. البته جا دارد از مقام محترم رئیس جمهور، هیئت دولت و دولت تدبیر و امید که از ورزش حمایت می کنند تشکر کنم.
علی مرادی در پایان در ارتباط با ایوان دارچف مشاور بلغاری تیم ملی وزنه برداری گفت: رزومه ایشان از طرف کمیته ملی المپیک به ما معرفی شد و کمیته فنی هم به لحاظ فنی ایشان را تائید کردند. آقایان برخواه و سجاد انوشیروانی مربیان تیم های نوجوانان و جوانان همکاری خوبی با ایشان داشتند. البته در بخش بزرگسالان هنوز آن تعاملی که لازم بوده صورت نگرفته است. دارچف نمی تواند معجزه کند اما بی علم و دانش نیست و ۴۰ سال پیش موفق شده در یک ضرب ۲۰۵ کیلوگرم را مهار کند. وی قهرمانان زیادی را از مدارس شناسایی کرده که تحویل جهان داده است. امروز در جلسه ای که با وی خواهیم داشت، وی مشاهده های خود را ارائه خواهد کرد و ما هم نظر خود را اعلام خواهیم کرد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
کسب مدال طلا توسط سیامند رحمان ، وزنه بردار دسته 100+ کیلوگرم