سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خانواده قربانیان فاجعه منا چقدر دریافت کردند


250 میلیون ریال از واریزی به حساب خانواده جان باختگان فاجعه منا در این استان را بیمه ایران و مابقی از سوی وزارت کشور پرداخت شده است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل حج وزیارت مازندران گفت: هر یک از خانواده قربانیان این استان در فاجعه منا موسم حج سال جاری 350 میلیون ریال کمک نقدی به صورت علی الحساب دریافت کردند. به گزارش«انتخاب»، سید حبیب الله ساداتی عصر  کرد: 250 میلیون ریال از واریزی به حساب خانواده جان باختگان فاجعه منا در این استان را بیمه ایران و مابقی از سوی وزارت کشور پرداخت شده است.

به گفته وی برغم پیگیری های حقوقی قانونی انجام شده در ماههای اخیر تاکنون دولت عربستان هیچ غرامتی به قربانیان فاجعه منا نپرداخته است.

وی اظهار کرد: سازمان حج و زیارت به نیابت از خانواده های متوفی فاجعه منا به مجامع بین المللی شکایت کرده و خانواده های جان باختگان نیز می توانند به صورت انفرادی شکایت خود را مطرح کنند و از سوی سازمان حج پیگیری می شود.

مدیرکل حج وزیارت مازندران گفت: اگر درخواست های قانونی دیگری نیز از سوی خانواده های جان باختگان فاجعه منا ارائه شود، حج وزیارت به این درخواست ها پاسخ خواهد داد.

در فاجعه منا سال جاری 48 زائر مازندران جان خود را از دست دادند که بیشتر زائران جان باخته مازنی در این فاجعه مربوط به شهرستان قائمشهر است.

بنا به گزارش حج وزیارت مازندران تاکنون اجساد 44 زائر وارد کشور و در زادگاهشان به خاک سپرده شدند و چهار نفر شناسایی و بزودی به کشور منتقل می شوند.


ویدیو مرتبط :
اشکهای رهبر برای قربانیان فاجعه منا