علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مدارس شهرستان های دماوند و فیروزکوه تعطیل نیست


به گزارش خبرنگار مهر، آلودگی هوا که طی چند روز گذشته مشکلات متعددی را برای پایتخت نشینان و مردم شهرستان های مختلف استان تهران به همراه داشته و مدارس را به تعطیلی کشانده است.

اگرچه بسیاری از شهرستان های استان تهران به علت آلودگی هوا با تعطیلی مدارس روبرو شده اند اما این تعطیلی شامل شهرستان های دماوند و فیروزکوه و منطقه رودهن نمی شود.

روابط عمومی اموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اعلام کرد که باید دانش آموزان مدارس در شهرستان های فیروزکوه، دماوند و منطقه رودهن بر سر کلاس های درس حاضر شوند.

بر اساس اعلام آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، هیچ مقطع تحصیلی در شهرستان های فیروزکوه، دماوند و رودهن تعطیل نیست.

گفتنی است تمامی مقاطع تحصیلی آموزشی مدارس شهرستان های ناحیه یک و دو ری، کهریزک، فشافویه، اسلامشهر، چهاردانگه و مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی  شهریار، بهارستان، رباط کریم، ملارد، قدس، قرچک، پیشوا، جواد آباد و  ورامین به دلیل آلودگی هوا فقط روز سه شنبه یکم دی ماه تعطیل است.


ویدیو مرتبط :
بازدید معاون اول رییس جمهور از فیروزکوه و دماوند