ناکامان بزرگ لیگ برتر پانزدهم


به گزارش مشرق، برای اینکه بدانیم در این فصل کدام بازیکنان را باید بازیکنان ناکام لیگ دانست نمرات گروه آنالیز برنامه نود می تواند یک مرجع قابل اتکا باشد. بازیکنان اسم و رسم داری که در ابتدای فصل تصور می شد ستون تیم هایشان خواهند بود اما تا اینجای کار نمرات گروه آنالیز برنامه نود نشان می دهد عملکرد نسبتا ضعیفی داشتند. ناکام از نگاه ما بازیکنان شناخته شده ای هستند گه عملکرد فنی خوبی نداشتند.

برای نمونه محسن فروزان درست است که با مشکل روبرو شده اما نمراتش نشان می دهد از نظر فنی بازیکن موفقی برای تیمش بوده است. همچنین اگر بازیکن گمنام یا جوانی نمرات خوبی نگرفته او را ناکام معرفی نکردیم. با چند شاه مهره ناکام لیگ آشنا شویم.جاسم کرار (استقلال)هافبک پرحاشیه عراقی کاملا استحقاق این را دارد که به عنوان ناکام بزرگ لیگ پانزدهم معرفی شود. او که با حواشی پایان ناپذیرش در اکثر بازی ها غایب بود و سرانجام هم تیم را ترک کرد. نمرات کرار نشان می دهد که او بسیار هم بد بازی کرده است. کرار تنها در سه بازی بیش از ۶۰ دقیقه بازی کرده که میانگین نمراتش هم ۴،۳۳ است،یعنی خیلی ضعیف.

رضا حقیقی (صبا)کسی نفهمید رضا حقیقی بازیکنی که حتی سابقه بازی در جام جهانی را هم دارد چرا به یکباره از صبا جدا شد و الان کجاست؟ حقیقی در صبا عملکرد خوبی هم نداشت و در ۶ بازی میانگین ۳،۹۲ کسب کرد. در جمع بازیکنان صبا میانگین نمرات هاشم بیگ زاده هم چندان جالب نیست.

هادی عقیلی (سپاهان)در جمع بازیکنان سپاهان بازیکنانی که نمرات جالب نگرفته اند کم نیست، اما باید ناکام بزرگ این تیم را هادی عقیلی دانست. بازیکنی که در ۱۱ بازی، نمره بسیار بد ۴،۱۸ گرفته است. از کاپیتان دوم سپاهان انتظار بیشتری می رفت، او در رتبه ۱۶۸ بازیکنان لیگ دیده می شود. وضعیت رحمان احمدی، محرم نویدکیا و حبیب گردانی هم خیلی تعریفی نیست.

علیرضا بیرانوند (نفت تهران)دروازه بان ملی پوش نفت تهران را باید یکی از ناکام های لیگ پانزدهم دانست. بازیکنی که در این فصل تنها چهار بازی انجام داد و در آن چهار بازی هم میانگین نمراتش بسیار بد بود؛۳،۸۸.بیرانوند پس از این چهار بازی به نیمکت منتقل شد و هم اکنون حتی در رده بندی کلی بازیکنان نفت جایی ندارد. در بین نفتی ها انتظار می رفت کارلوس سانتوس، مهدی مومنی و نانگ نمرات بهتری بگیرند.

علی سلیمی (فولاد)در بین بازیکنان فولاد بازیکن ناکام کم نداریم. در این میان باید به علی سلیمی اشاره کرد. دروازه بانی که در فصل گذشته رکورددار کلین شیت بود . در این فصل با میانگین بسیار بد ۴ سرانجام از سوی دراگان اسکوچیچ به نیمکت منتقل شد. مهدی دغاغله دومین ناکام مطرح فولادی هاست. خریدی ناموفق که میانگین نمراتش۴،۰۶ است.وضعیت فشنگچی هم جالب نیست.

حمزه یونس (تراکتورسازی)از بازیکنی که عنوان گران ترین بازیکن لیگ برتر را یدک می کشد انتظار بیشتری می رفت. حمزه یونس تونسی تا به حال انتظارات را برآورده نکرده است. او در لیگ تنها یک گل زده و میانگین نمراتش هم ۳،۷۵ است که ضعیف محسوب می شود. البته در جمع تراکتورسازان بازیکنان با نمرات ضعیف کم نیستند؛ علی حمودی، خالد شفیعی، فرید کریمی و سامان نریمان جهان را هم نباید فراموش کرد.

جلال رافخایی (ملوان)خیلی از بازیکنان باتجربه ملوان مثل جلال رافخایی، محمد نزهنی، محمد آبشک، سعید یوسف زاده، شهاب کرمی و فرزاد حاتمی بر اساس نمرات گروه آنالیز نود هنوز انتظارات را برآورده نکردند اما در این میان باید به رافخایی اشاره کرد. بازیکنی که میانگین نمراتش ۳،۷۵ است.

محسن دلیر(سیاه جامگان)دلیر در این فصل به سیاه جامگان پیوست اما میانگین نمراتش ۴،۲۵ بوده است و این نشان می دهد که یک خرید کم اثر برای سیاه جامگان بوده است. یووانوویچ هم چنین وضعیتی دارد. در سایر باشگاه ها هم چنین بازیکنانی وجود دارند. در بین راه آهنی کاظم برجلو، حمید علی عسگر و علیرضا محمد تا اینجای کار نتوانستند خودی نشان دهند.محسن ایران نژاد، با میانگین نمره ۴،۲۹ یکی از قعر نشینان است. ایران نژاد مصدوم شده و نمی تواند میانگین را بهتر کند.

در پدیده میلاد غریبی بازیکنی است که توقعات را برآورده نکرده است. سجاد مشکل پور در سایپا نمرات خوبی نگرفته است.

در جمع بازیکنان استقلال اهواز از محمد غلامی و عادل کلاه کج انتظار بیشتری می رفت. میانگین نمرات مبین میردورقی هم بسیار بد است. او با میانگین نمره ۴،۴۳ در قعر جدول آنالیز بازیکنان قرار دارد.سعید سالار زاده و محمداسماعیل نظری از دیگر قعرنشین ها هستند.


ویدیو مرتبط :
هفته پانزدهم لیگ برتر / سپاهان 2 - 2 سایپا