فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



افتتاح نمایشگاه نقاشی حبیب الله صادقی در اتریش


به گزارش روزیکشنبه گروه فرهنگی ایرنا،این نمایشگاه به همت رایزنی فرهنگی کشورمان وهمکاری اداره کل فرهنگی و هنری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر پا و با حضور جمعی از کارکنان سفارت و دفترنمایندگی کشورمان در سازمان ملل، ایرانیان مقیم وین و هنرمندان اتریشی گشایش یافت.
درابتدای این مراسم، موسیقی اصیل ایرانی با بداهه نوازی جمعی ساز سنتور توسط گروهی از هنرمندان ایرانی اجرا شد.
درادامه حبیب الله صادقی درسخنانی از برگزاری این نمایشگاه قدردانی و برپایی آن را یکی از بهترین اقدامات فرهنگی ایران در خارج کشور، پس از اجرای برجام عنوان کرد.
وی گفت: ما هنرمندان ایرانی می توانیم در عرصه هنر حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم و مخاطبان بسیاری را در خارج از کشور جذب کنیم.

** تنها هنرمی تواند ملت ها را به هم نزدیک کند
در ادامه این مراسم مدیر مرکز گفت وگوی فرهنگ ها و تمدن های اتریش نیز ضمن ابراز خرسندی ازحضورش در این نمایشگاه گفت: برای نخستین باراست که نمایشگاه هنرمدرن در چنین سطحی توسط ایران در اتریش برگزاری می شود.
راین هاردگوش با اشاره به اینکه سالهاست در حوزه هنر و موسیقی فعالیت دارم و به کشورهای زیادی از اروپا، آسیا، آفریقا و خاورمیانه سفر کرده ام، اظهارکرد:جمهوری اسلامی ایران و زیبایی های چشم گیرهنر ایران را هم دیده و می شناسم.
وی افزود: هنر، تنها ابزاری است که می تواند ملت ها را به هم نزدیک کند و کدورت ها و ناراحتی ها را از بین برده و موجب صلح و آرامش بین ملت ها شود.
به گفته مدیرمرکزگفتگوی فرهنگ ها و تمدن های اتریش، کارهای زیبای استاد صادقی همراه با موسیقی عرفانی، موجب ایجاد فضای هنری و معنوی زیبابی در این نمایشگاه شده که بسیار جذاب است.
هاردگوش ابراز امیدواری کرد که این برپایی این نمایشگاه سرآغازی برای برنامه های آینده باشد تا هنر معاصر ایران که در اروپا جایگاه خاصی دارد، بیشتر معرفی شود.
معرفی و ارایه توضیحات درمورد آثار به نمایش درآمده توسط حبیب الله صادقی، بخش دیگری از برنامه افتتاحیه بود.
دراین نمایشگاه در مجموع 27 تابلو از مجموعه آثار این نقاش در فرهنگسرای ابن سینای وین به نمایش گذاشته شده است.
فراهنگ**1355**1724

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
افتتاح نمایشگاه نقاشی هیوا پاشایی