سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رویترز: طراح حملات تروریستی پاریس سال 2014 از آلمان به ترکیه رفته بود


رویترز: طراح حملات تروریستی پاریس سال 2014 از آلمان به ترکیه رفته بود

خبرگزاری صدا و سیما/ به گزارش خبرگزاری رویترز از برلین، مقامات امنیتی روز پنجشنبه به مجله اشپیگل گفتند مغز متفکر حملات پاریس در اوائل سال گذشته و قبل از آنکه سوار پرواز استانبول شود در فرودگاه کلن توسط پلیس آلمان بازجویی شده بود.

رویترز همچنین نوشت :عبدالحمید اباعود بلژیکی 28 ساله که روز چهارشنبه در پایتخت فرانسه در حمله پلیس کشته شد در بیست ژانویه سال 2014 به پلیس آلمان گفت او می خواهد به دیدار خانواده و دوستانش در استانبول برود و بعدا به اروپا بازخواهد گشت.
وزارت کشور آلمان هنوز در مورد این گزارش اظهارنظر نکرده است.
اباعود در یک مجله اینترنتی انگلیسی زبان که توسط داعش منتشر می شود در مورد سهولت حرکت بین سوریه و بلژیک و سایر نقاط اروپا با غرور سخن گفته است.
وزارت کشور اتریش به خبرگزاری رویترز گفت که ادعای مطرح شده در گزارش اشپیگل مبنی بر اینکه اباعود در نهم سپتامبر 2015 از آلمان وارد اتریش شده است صحت ندارد.
یکی از سخنگویان این وزارتخانه گفت مردی که همراه با دو ستیزه جوی مظنون دیگر از مرز دو کشور عبور کرد صالح عبدالسلام از مظنونان کلیدی حمایت پاریس بود که هنوز فراری است.


ویدیو مرتبط :
حملات تروریستی پاریس