سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شرکت های بین المللی حمل و نقل استان اصفهان پاسخگوی نیازهای این خطه نیست


به گزارش ایرنا، داریوش امانی روز دوشنبه در نشست خبری افزود: چهار شرکت حمل و نقل بین المللی در سطح استان اصفهان فعال است که این تعداد شرکت متناسب با ظرفیت حمل و نقل استان نیست و باید تعداد آن ها افزایش یابد.
وی تاکید کرد : باید زمینه های لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه راه اندازی شرکت های حمل و نقل عمومی بین المللی فراهم شود.
امانی همچنین با اشاره به بهره گیری از تکنولوژی های نو خدماتی در حوزه حمل و نقل اظهارکرد: احداث پاسگاه های پیش ساخته در دستور کار سازمان راهداری کشور است که نخستین پاسگاه در جاده اصفهان به تهران به صورت پایلوت راه اندازی و در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
وی به دستگاه های جدید توزین در حال حرکت اشاره کرد و گفت: این دستگاه ها وزن بار و مشخصات خودرو را در سطح راه ها کنترل و در اختیار پلیس قرار می دهد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان رتبه اول حمل بار و مسافر را دارد اظهارکرد: در یک سال گذشته بیش از 17 میلیون مسافر و بیش از 42 میلیون تن بار در استان اصفهان جا به جا شده است.
وی افزود: بیش از 41 هزار دستگاه خودرو با 48 هزار راننده در ناوگان حمل و نقل بار استان اصفهان فعالیت می کند که نزدیک به 10 درصد از ناوگان حمل بار کشور را شامل می شود.
وی ادامه داد: 459 شرکت حمل و نقل بار، شش پایانه حمل بار، 25 پایانه حمل مسافر، هشت مرکز مکانیزه معاینه فنی و 38 مجتمع بین راهی در سطح استان اصفهان فعالیت می کند که استان اصفهان در میزان شرکت حمل و نقل بار، تعداد پایانه حمل بار و مسافر و آموزش کاربران حمل و نقل رتبه اول کشور را دارد.
امانی با اشاره به اینکه عمر اتوبوس های حمل مسافر استان اصفهان به 12 سال می رسد، گفت: وضعیت اتوبوس ها مطلوب است و شرکت های بزرگ در حال تقویت ناوگان اتوبوس های خود هستند.
وی یادآوری کرد: ناوگان حمل و نقل تاکسی در حال بهبود است و وسایل نقلیه سواری با کیفیت در خطوط تاکسی بین شهری وارد شده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان وضعیت مینی بوس های استان اصفهان را نا مطلوب ارزیابی کرد و گفت: عمر ناوگان حمل و نقل مینی بوس استان اصفهان بین 23 تا 24 سال است که مورد رضایت نیست.
امانی همچنین در باره وضعیت شهرک حمل و نقل استان اصفهان گفت: اختلاف بین اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان و سازمان اراضی برای افزیش مساحت شهرک باعث شد که این موضوع در سطح ملی بررسی شود و واگذاری زمین متناسب با نیاز انجام شود.
وی زمین مورد نیاز را 100 هکتار اعلام کرد و گفت: بزودی 50 هکتار از این طرح واگذار می شود تا اینکه فاز اول این پروژه اجرا و بعد از اجری فاز اول 50 هکتار دوم در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.
/ 6022 مهد/ 7137

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انواع متدهای حمل و نقل بین المللی