سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سند راهبردی میان مدت شهرداری یاسوج تدوین شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی جاوید عصر شنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران كهگیلویه و بویراحمد افزود: هدف از تهیه و تدوین این سند مهم ارتقای شاخص های مدیریت شهری و شهرسازی در یاسوج است.
وی بیان كرد: چند كمیته تخصصی برای تحقق این سند در شهرداری یاسوج تشكیل و فعال شده كه از مهمترین آنها می توان به كمیته امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیك و شهرسازی و آی.تی اشاره كرد.
جاوید اظهار كرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تلاش خواهد شد كه این سند تا شهریور 96 به طور كامل اجرا شود.
وی عنوان كرد: 110 پروژه و برنامه در حوزه های مختلف در این سند تعریف شده است.
جاوید ابراز داشت: اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه ها و برنامه های این سند از محل منابع شهرداری یاسوج و عوارض دریافتی تامین می شود.
وی افزود: سامانه گویای 137 در شهرداری یاسوج راه اندازی شده و هدف از این اقدام نیز پاسخگویی تمام وقت به مردم این شهر در زمینه مسائل خدمات شهری و شهرسازی است.
جاوید گفت: اداره كردن یاسوج بدون مشاركت مردم، رسانه ها و نخبگان میسر نخواهد بود.
وی بیان كرد: ظرفیت های متعددی در شهر یاسوج وجود دارد كه با برنامه ریزی صحیح و كار كارشناسی اصولی می توان این قابلیت ها را شكوفا كرد.
جاوید اظهار كرد: پایانه مسافربری درون شهری یاسوج شامل مناطق مهریان، بلهزار و مادوان ها نیازمند برخی زیرساخت ها از قبیل سایه بان، سرویس بهداشتی و آبخوری است كه به زودی از سوی شهرداری این شهر فراهم می شوند.
شهر یاسوج مركز كهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از 100 هزار نفر جمعیت است.
7535/6162

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بررسی استراتژی مومنتوم بر مبنای عملکرد کوتاه مدت و میان مدت دربورس اوراق بهادار