فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



عذرخواهی عجیب جانی دپ


امبر هرد و جانی دپ رسما بابت حمل غیرقانونی سگ‌هاشان به استرالیا در آوریل سال گذشته عذرخواهی کردند اما ویدئوی عجیب این عذرخواهی رسمی که در جریان برگزاری جلسه دادگاه ضبط شده، سروصدای زیادی به پا کرده است. خیلی‌ها از جمله معاون نخست‌وزیر استرالیا معتقدند زوج سرشناس هالیوود بدون رضایت قلبی وادار به انجام این کار شده‌اند.

آی‌سینما: به گزارش گاردین، بارنابی جویس معاون نخست وزیر استرالیا در واکنش به ویدئوی عذرخواهی رسمی زوج سرشناس که در کانال رسمی «وزارت کشاورزی و منابع آبی» استرالیا در یوتیوب منتشر شده، می‌گوید: «گمان نمی‌کنم آنها با رضایت قلبی حاضر به انجام این کار شده باشند.»
عذرخواهی عجیب جانی دپ

سال گذشته، زمانی که دپ برای بازی در قسمت جدید «دزدان دریایی کاراییب» به همراه همسرش امبر هرد به استرالیا سفر کرده بود به دلیل حمل غیرقانونی دو سگ نژاد تریر و زیر پا گذاشتن قوانین قرنطینه استرالیا با برخورد شدید از سوی مقامات این کشور روبه‌رو شد تا جایی که کار به احتمال 10 سال زندان برای دپ و کشتن سگ‌هایش رسید. مدتی بعد، دپ از اتهاماتش تبرئه شد و هرد مسئولیت اصلی حمل سگ‌ها را به عهده گرفت. او بلافاصله به همراه سگ‌ها به کالیفرنیا بازگشت و در ادامه به جعل مجوز غیرقانونی حمل سگ‌ متهم شد.

در جریان جلسه دادگاهی که دیروز با حضور هرد و دپ برگزار شد، ویدئوی عذرخواهی زوج سرشناس نیز همزمان ضبط شد که در آن هرد بارها و بارها از قوانین امنیت زیستی استرالیا تعریف و تمجید می‌کند. جویس که ضمنا وزیر کشاورزی این کشور نیز محسوب می‌شود، عقیده دارد انتشار چنین ویدئویی دلیلی بر تبرئه شدن هرد از اتهاماتش نیست و تصمیم‌گیری درباره این موضوع در حوزه اختیارات مقامات قضایی کشورش است.

جویس به خبرنگاران گفته: «فکر نمی‌کنم آن دو به میل و خواست خودشان چنین کاری کرده باشند.» سخنگوی وزارت کشاورزی استرالیا نیز اعلام کرده این ویدئو در حال حاضر متعلق به این وزارتخانه است و افزوده: «این که چطور در طولانی مدت از این ویدئو به بهترین نحو ممکن استفاده شود، مسئله‌ای است که همچنان باید توسط سازمان مورد بررسی قرار گیرد.»

وزیر کشاورزی استرالیا همچنین گفته: «امیدوارم افراد بسیاری این ویدئو را تماشا کنند. من اصلا از این بابت شرمسار نیستم. دلم می‌خواهد تا جای ممکن کاری کنیم که این ویدئو دیده شود.» جویس در ادامه از جواب دادن به سوال خبرنگاران در رابطه با این که نحوه عذرخواهی زوج سرشناس هالیوود واقعا توسط خودشان انتخاب شده یا به اجبار از روی متن از پیش آماده‌ای آن جملات را ادا کرده‌اند، طفره رفت.

انتشار این ویدئو در فضای مجازی شدیدا سروصدا کرده، تا جایی که رسانه‌های خارجی فرضیه‌هایی را در ارتباط با احتمال شست‌وشوی مغزی زوج سرشناس هالیوود مطرح کرده و دست به مقایسه مقامات استرالیایی با شکنجه‌گران سازمان سیا زده‌اند.


ویدیو مرتبط :
جانی دپ