فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«هادی موحد امین» جواز حضور در فینال رقابت‌ها را کسب کرد


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با نظر هیأت داوران، 10 قاری برتر امشب در مرحله فینال مسابقات سراسری قرآن کریم به رقابت می‌پردازند.

شب گذشته 9 قاری به عنوان فینالیست‌های رشته قرائت مسابقات سراسری معرفی شدند که امروز با نظر داوران هادی موحد امین که نمره 83. 79 را کسب کرده بود به عنوان آخرین نفر راهی فینال مسابقات می‌شود.

پیش از این هم سیدمصطفی حسینی از قزوین با نمره 86.12، مختار دهقان از خراسان رضوی با نمره 85.79، مجتبی محمدبیگی از تهران با نمره 85.75، مهدی غلام‌نژاد از تهران با نمره 85.34، حمید حق‌طلب از خراسان رضوی با نمره 85.18، حامد ولیزاده از آذربایجان غربی با نمره 85.15، مهدی ساعد از همدان با نمره 84.78، محمدحسن موحدی از تهران با نمره 84.49، محسن قاسمی از تهران با نمره 84.28 به فینال مسابقات راه یافته بودند که با افزوده شدن هادی موحد به فینال مسابقات تعداد نمایندگان استان تهران در فینال به پنج نفر رسید.

فینال مسابقات تا ساعتی دیگر در مجموعه فرهنگی انتظار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
 

http://fna.ir/D5FJ4R


ویدیو مرتبط :
تلاوت استاد هادی موحد امین