ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اعلام جزییات کنگره فوق‌العاده فیفا


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مارکوس کاتنر، دبیرکل فیفا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون‌های عضو، زمان‌بندی برگزاری کنگره فوق‌العاده فیفا را شرح داد.

براساس زمان‌بندی اعلام شده تمام نمایندگان باید روزهای 5 و 6 اسفندماه 94 وارد زوریخ شوند. در طول زمان ورود نمایندگان، مراسم افتتاحیه موزه فیفا و جلسات کنفدراسیون ها نیز برگزار خواهد شد.

عصر روز 6 اسفندماه مراسم خوش‌آمدگویی کنفدراسیون‌ها برگزار می‌شود و در ادامه صبح روز 7 اسفند 94 ساعت 9:30 به وقت محلی کنگره فوق‌العاده فیفا آغاز خواهد شد.

پس از پایان کنگره، مراسم اختتامیه برگزار شده و نمایندگان حاضر براساس زمانبندی اعزام‌شان از عصر روز 7 اسفندماه لغایت صبح روز 8 اسفند 94 زوریخ را به مقصد کشورهای خود ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تظاهرات حامیان فلسطین مقابل کنگره فیفا