سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آزادی 68 گروگان عراقی از دست داعش


آزادی 68 گروگان عراقی از دست داعشایرنا/ نیروهای مبارزه با تروریسم عراق ضمن به هلاکت رساندن 35 تروریست داعش در عملیات پاکسازی و بازگشایی خیابان 100 شهر الرمادی مرکز استان الانبار، 68 گروگان عراقی را از چنگ این گروهک آزاد و با هماهنگی پلیس الانبار به مجتمع سیاحتی در منطقه الحبانیه منتقل کردند.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز، واحد اطلاع رسانی فرماندهی مشترک عراق اعلام کرد: نیروی هوایی عراق براساس اطلاعات دستگاه های امنیتی، اردوگاه آموزشی عناصر داعش در شمال شرق هیت در استان الانبار را بمباران کرد که در اثر آن دهها نفر از عناصر این گروهک تروریستی از جمله یک سرکرده آنها کشته و مقادیر زیادی سلاح و مهمات آنها نیز منهدم شد.
بر اساس این گزارش، از سوی دیگر نیروهای لشگر 10 عراق به فرماندهی عملیات استان الانبار، حمله تروریست های داعش با خودروهای بمب گذاری شده و کمربندهای انفجاری و سلاح متوسط در دو منطقه الجرایشی و البوذیاب را با حمایت نیروی هوایی عراق و ائتلاف بین المللی خنثی کردند که در اثر این اقدام شماری از تروریست های داعش کشته شدند.
در این عملیات 11 تروریست کشته و دو خودروی بمب گذاری شده تروریست ها نیز منهدم شد.
گروه تروریستی داعش از 19 خرداد ماه سال گذشته (93) تاکنون بخش های زیادی از شمال و غرب عراق را اشغال و مرتکب جنایات زیادی در این کشور شده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
داعش خواستار معاوضه یک زن عراقی با گروگان ژاپنی شد