سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یادواره شهدای دانش آموزی گیلانغرب برگزار شد


به گزارش خبرنگار ایرنا مدیر حوزه های علمیه گیلانغرب در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی گفت: بسیج یک تفکر و فرهنگ والاست که وظفیه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.
حجت الاسلام سیدسیف الله موسوی افزود: راه بسیج ثابت می کند که بدون هیچ توقعی همواره در خدمت انقلاب و مردم بود و هرجا مشکلی بوجود آمده با دستان پرتوان بسیج باز شده است.
وی با بیان اینکه شهدا ناظر بر رفتار و اعمال ما هستند اظهار داشت: نظام اسلامی خود را مدیون شهدا می داند و بر این اساس راه شهادت راه سعادت و کمال است.
مدیر حوزه های علمیه گیلانغرب با ذکر این مطلب که مرگ با شهادت عزتمندترین مرگ و مقام شهادت بالاترین درجه کمال و سعادت است گفت: شهدا با الگوبرداری از شهدای حماسه عاشورا بویژه شهدای نوجوان آن قیام تاریخی جان خود را برای حفظ اسلام، ارزشها و دفاع از کیان اسلامی تقدیم انقلاب کرده اند تا امروز سربلند باشیم.
گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه با بیش از 72 هزار نفر جمعیت هشت هزار و481 دانش آموز دارد که در 229 باب مدرسه تحصیل می کنند.
این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس 750 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.ک/3
7079/7398/3012/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
یادواره شهدای بسیج دانش آموزی در شهرستان كوثر برگزار شد