سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه طبس: ایران به برکت تفکر و حرکت بسیجی شکست ناپذیر است


حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته طبس با گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج یکی از یادگارهای بسیار مهم حضرت امام(ره) و شجره طیبه است.
وی میوه های شجره طیبه بسیج را متنوع و متعدد و در امور فرهنگی، نظامی، سیاسی و بصیرت افزایی ذکر کرد.
وی اضافه کرد: برای تعمیق و گسترش تفکر بسیجی باید بیشتر تلاش شود، امروز تفکر بسیجی خارج از مرزهای ایران و حتی کشورهای غیر اسلامی هم نفوذ کرده است و دشمن بیش از آنکه از انرژی هسته ای هراس داشته باشد از تفکر بسیجی هراس دارد.
مهاجریان مقدم در ادامه اظهار کرد: مبارزه با نفوذ دشمن، آسیب های اجتماعی خصوصا ماهواره و کمک به دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله وظایف بسیج از دیدگاه مقام معظم رهبری است.
خطیب جمعه طبس در ادامه با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب و کتابخوانی بسیار اهمیت و نقش مهمی در روشنگری جامعه دارد،متاسفانه در جامعه کمتر به کتابخوانی توجه می شود طوریکه میانگین مطالعه روزانه افراد سال گذشته خیلی کم بود.
وی در ادامه به حوادث اخیر در فرانسه اشاره کرد و گفت: گروهک داعش که با حمایت استکبار بوجود آمد و تجهیز شد، اکنون بلایای جان آنها شده است.
وی تاکید کرد: هرکس ظالمی را بر ظلمی کمک کند، ظالم به جان کمک کننده می افتد و امروز سگ هار پاچه صاحبش را گرفته و از این حادثه سوء استفاده می کنند و مدعی اند، داعش مسلمان است و از این طریق به اسلام هراسی دامن می زنند.
وی در بخشی از خطبه های نماز جمعه به اربعین حسینی(11آذر ماه ) اشاره کرد و گفت: در این روز میلیون ها زائر به سمت کربلا حرکت می کنند و این حرکت عظیم مردمی ، بسیج عمومی است.
وی ادامه داد: سال گذشته 20 میلیون زائر روز اربعین در کربلا حضور یافتند و حضور این تعداد جمعیت بیانگر همان اعتقاد قلبی و ایمانی عاشقان خاندان عصمت و طهارت به اهل بیت (ع) است.
قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته طبس گردهمایی حلقه های صالحین پایگاه های بسیج در مسجد جامع برگزار شد و اعضای آن به مناسبت هفته بسیج در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شرکت کردند.
برپایی ایستگاه سلامت و نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی شهرستان از جمله برنامه های جانبی بود که در حاشیه نماز جمعه در جوار مسجد جامع برگزار شد.ک2
س.ن/2047/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جمهوری اسلامی ایران به برکت تفکر بسیجی و عمل و حرکت