ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



باشگاه استقلال از مظلومی لیست خواست


باشگاه استقلال از مظلومی لیست خواستاسپورت تی وی/ در حالی که هنوز 5 هفته به پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده، باشگاه استقلال از پرویز مظلومی لیست بازیکنان مورد نیاز فصل آینده را خواست.
هرچند که قرارداد مظلومی از ابتدا هم دو ساله منعقد شده بود و مظلومی هم بر این موضوع تاکید داشت و بارها گفته بود که فصل بعد هم بی قید و شرط سرمربی آبی ها خواهد بود. اما باشگاه استقلال قبل از بازی این تیم با سپاهان، رسما از مظلومی خواست لیست بازیکنان مورد نیاز فصل آینده اش را در اختیار باشگاه قرار دهد.
گویا مسئولین باشگاه در پاسخ به تمدید قرارداد رقیب دیرینه خود با برانکو، از مظلومی لیست خواسته اند تا در این روزهای حساس و سرنوشت ساز، مظلومی هم با اطمینان خاطر از حضور فصل بعدش در استقلال، بیشتر روی بازی های باقی مانده تا پایان لیگ تمرکز کند.

منبع: اسپورت تی وی


ویدیو مرتبط :
تمرین استقلال؛ اظهارات پرویز مظلومی درباره استقلال