سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با تصاویری از اکشن فیگور 400 دلاری Fallout 4 همراه باشید


Fallout 4

اگر از اعضای پروپاقرص بازی Fallout 4 هستید، باید به شما بگوییم که سازندگان آن یکی از پر جزئیات ترین اکشن فیگورهای تاریخ بازی‌های ویدئویی را برای شما آماده کرده‌اند. اکشن فیگور از شخصیت اصلی بازی ساخته شده است و ظرافت خاصی در طراحی این مجسمه زیبا به کار رفته است. این مجسمه ۶ برابر کوچک‌تر از نمونه‌ی داخل بازی است. برای مشاهده تصاویر و جزئیات بیشتر همراه ترنجی باشید.این اکشن فیگور توسط شرکت Threezero ساخته خواهد شد و زره قدرت T-45 بازی را در مقیاس یک ششم به نمایش خواهد گذاشت. این محصول از تاریخ January 27 برای پیش خرید آماده خواهد شد و هنوز تاریخ مشخصی مبنی بر عرضه‌ی آن از سوی این شرکت، منتشر نشده است. تصاویر ارسال شده را می‌توانید درادامه مشاهده کنید و برای مشاهده‌ی تصاویر بیشتر به صفحه‌ی فیس‌بوک مراجعه فرمایید.

Fallout 4 Action Figure

طول این اکشن فیگور ۱۴.۵ اینچ، در حدود 37 سانتی متر است و بیش از 35 نقطه، که قابلیت جداسازی دارند و این امکان را به شما می‌دهند که تغییراتی در ظاهر و حالت قرارگیری کاراکتر مشخص شده، ایجاد کنید. انگشتان شخصیت نیز قابل حرکت هستند و یک اسلحه‌ی لیزری AER-9 در دست‌هایش قرار دارد که البته با خرید آنلاین این محصول یک Minigun نیز برای شما قرار گرفته خواهد شد.

کلاه و زره نیز قابلیت جداسازی دارند و لامپی LED نیز در کلاه مجسمه قرار گرفته است که نوری زیبا را منعکس می‌کند. تمامی قطعات این اکشن فیگور قابلیت جداسازی دارند و شما می‌توانید همه‌ی آن‌ها را از بدن شخصیت جدا کنید و همچنین می‌توانید قطعات اضافی را که در آینده عرضه می‌شوند، به این اکشن فیگور اضافه نمایید.

اگر قصد پیش خرید این اکشن فیگور را دارید، در تاریخ January 27 (هفت بهمن ماه) به سایت Threezero مراجعه کنید. خرید اینترنتی این اکشن فیگور به همراه Minigun مبلغ 398 دلار برای شما خواهد بود و این در حالی است که در خرده فروشی‌ها با مبلغ 380 دلار به فروش می‌رسد.

Fallout 4 در تاریخ November 10 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی، توسط شرکت Bethesda عرضه شد و توانست نظرات مثبت منتقدان بازی های ویدئویی را به خود جلب کند.

Gamespot

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
با تریلر بازی Fallout 4 همراه ما باشید...