سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



اولویت اول مسئولان حوزه زنان باید رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار باشد


اولویت اول مسئولان حوزه زنان باید رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار باشدزنان خبر/ عضو فراکسیون زنان مجلس تصریح کرد: تمامی مسئولان علی الخصوص زنان نماینده مجلس در دوره دهم باید مشلات زنان سرپرست خانوار را در اولویت امور قرار دهند و به این موضوع به صورت ویژه ای رسیدگی نمایند.
نیره اخوان بیطرف عضو فراکسیون زنان مجلس در گفت و گو با زنان خبر با اشاره به اینکه نمایندگان زن مجلس دهم باید بیشتر به چه موضوعاتی در حوزه زنان بپردازند، عنوان کرد: تمامی مسئولان علی الخصوص زنان نماینده مجلس در دوره دهم باید مشلات زنان سرپرست خانوار را در اولویت امور قرار دهند و به این موضوع به صورت ویژه ای رسیدگی نمایند.
وی افزود: لازم است به زنان سرپرست خانوار که قشر ضعیف جامعه هستند و با مشکلات عدیده مالی و اقتصادی مواجهاند ، بیشتر پرداخته شود و تحت پوشش بیمه قرار گیرند تا از آسیب های احتمالی در امان بمانند .
عضو فراکسیون زنان مجلس مطرح کرد: با توجه به تلاش ها و تبلیغات گسترده زنان، شاهد افزایش تعداد آنها در مجلس دهم هستیم چون زنان راغب هستند حضور بیشتری در مجلس شورای اسلامی داشته باشند و به این امر که حضور زنان در مجلس در عرصه های مختلف تاثیرگذار خواهد بود، اعتقاد قلبی دارند. لذا در مجلس دهم شاهد حضور پر رنگ زنان در مجلس شورای اسلامی هستیم.
اخوان بیطرف گفت: در حالت کلی تعداد خانم های راه یافته به مجلس نسبت به مردان کم است و دلیل این امر این است که خانم ها در زمان انتخابات کمتر ثبت نام می کنند و حضورشان نسبت به مردان کمتر است و در نتیجه کمتر هم رای می آورند و من این حرف را که برخی می گویند مردم به “زنان اعتماد نمی کنند”، قبول ندارم.
وی ادامه داد: برخی از نماینگان طی اظهاراتی مبنی براینکه با توجه به تعداد زنان در مجلس دهم معتقدند زمان آن رسیده که از خانم ها در پست های مهم مجلس از جمله نایب رییسی و هیئت رئیسه مجلس استفاده شود و زنان در مجلس دهم تحرک بیشتری از خود نشان داده اند، آنها مانند دیگر افراد کاندید شده و با شرایط یکسان وارد مجلس شورای اسلامی شده اند.
عضو فراکسیون زنان مجلس تصریح کرد: در صحنه رقابت اینکه افراد مرد باشند یا زن فرقی نمی کند و ملاک این است که فرد اصلح تر که از قابلیت ها و توانایی های لازم برخوردار باشد، به مجلس راه یابد. بعلاوه این ملاک ها نباید تنها در ظاهر باشد ، حضور زنان در مجلس می تواند در قسمت های فرهنگی و حوزه مربوط به زنان بسیار مفید باشد و خدمات ارزنده ای به مردم ارائه شود.
اخوان بیطرف اظهار داشت: پیش از اینکه از زنان در پست های مهم استفاده شود، مانند دیگر نماینده های مرد در مجلس باید عملکرد آنان را در نظر گرفت و برای اینکه زنان در پست های مهم عملکرد خوبی داشته باشند، باید نظرات به آن انتقال داده شده و با آنان تعامل بیشتری صورت گیرد تا چالش های زنان قانونمند شود و با دید بهتری به مشکلات این حوزه پرداخته شود.

منبع:


ویدیو مرتبط :
گزارش غم انگیز از فقر زنان بی سرپرست در ایران