علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



پایان رقابت های شطرنج انتخابی رده های سنی دختران کشور در قزوین


به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شطرنج انتخابی رده های سنی دختران کشور جمعه شب برای سومین سال متوالی در قزوین با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

یارویس مسکینی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات قهرمانی رده های سنی زیر ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال دختران کشور با شرکت  ٦٧ ورزشکار از  ١٦ استان کشور به مدت شش روز به میزبانی هتل ورزش قزوین برگزار شد.

وی افزود: در رده سنی زیر ١٤ سال میترا اصغر زاده از البرز، آناهیتا زاهدی فر از  تهران و آنوشا مهدیان از اصفهان اول تا سوم شدند.

مسكینی گفت: در رقابت های رده سنی زیر ١٦ سال مبینا علی نسب از مازندران، وصال حامدی نیا از خراسان رضوی و سیده فاطمه ساداتی از مازندران عناوین برتر را كسب كردند.

رئیس هیئت شطرنج استان قزوین خاطر نشان كرد : در رده سنی زیر ١٨ هم محدثه علیجان زاده از گیلان، آسانا قاضی زاده از خراسان رضوی و مهدیس مهدوی از قزوین مقام اول، دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

مسكینی با بیان اینكه این رقابت ها حكم انتخابی تیم های ملی رده هاس سنی دختران را داشت افزود: این رقابت ها در ۹ دور به روش سوئیسی در رده های زیر ١٤ و ١٦ سال و بصورت دوره ای برای رده سنی زیر ١٨ برگزار شد و به نفرات برتر هر رده حکم و کاپ قهرمانی اهداء شد.

رئیس هیئت شطرنج استان قزوین خاطر نشان کرد:استان قزوین سال های ۹۲، ۹۳ و ٩٤ از رقابت های رده های سنی دختران كشور میزبانی كرده است.

رقابت های شطرنج انتخابی رده های سنی دختران کشور از ٩ تا ۱۴ اسفند در هتل ورزش قزوین برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
اولین دوره مسابقات کونگ فوقهرمانی کشور یادواره هفته دفاع مقدس در بخش آزاد آقایان و در رده سنی بزرگسالان-جناب آقای خان با