فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



یزد، میزبان مجمع جهانی کشورهای اسلامی


به گزارش ایرنا سیدمحمد میرمحمدی روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری این مجمع با تاکید بر برگزاری شایسته مجمع جهانی کشورهای اسلامی در یزد و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: برگزاری این مجمع جهانی می تواند دستاوردهای دینی ، اعتقادی ،علمی ، فرهنگی و گردشگری خوبی برای استان یزد داشته باشد.
وی افزود: مجمع جهانی کشورهای اسلامی با حضور دانشمندانی از اندیشکده های کشورهای جهان اسلام برگزار خواهد شد.
استاندار یزد ادامه داد: این استان می تواند با برگزاری شایسته این مجمع ، جایگاه ملی ، منطقه ای و بین المللی خود را به علاقه مندان معرفی کند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این جلسه گفت : لازم است برای برگزاری شایسته مجمع جهانی کشورهای اسلامی تبلیغات محیطی خوبی در یزد انجام و به مردم در این رابطه اطلاع رسانی شود .
محمد علی طالبی افزود :اگر می خواهیم این مراسم به نحو مطلوب برگزار شود نیاز به همراهی و مشارکت مردم داریم و تحقق این مهم با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مناسب امکان پذیر خواهد بود.
1968/ 6197

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
یوسف قرضاوی(رئیس مجمع جهانی علمای اسلامی)