فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



همایش تربیت سیاسی و اجتماعی، جایگاه و اقتضائات در تربیت معلم برگزار شد


دبیر علمی دومین همایش استانی تربیت سیاسی و اجتماعی، جایگاه و اقتضائات در تربیت معلم، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا و تسنیم گفت: بعد از اعلام فراخوان این همایش 124 چکیده مقاله به این دبیرخانه رسید که پس از ازریابی 85 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.
یحیی بیات افزود: از نویسندگان مقالات پذیرش شده درخواست شد تا اصل مقاله های خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
وی اظهارکرد: پس از ارزیابی مجدد مقالات توسط هیات داوران 78 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و از این تعداد 20 مقاله ارائه می شود و 50 مقاله دیگر به صورت پوستر در نمایشگاه در معرض دید قرار دارد.
دبیر علمی دومین همایش استانی تربیت سیاسی و اجتماعی، جایگاه و اقتضائات در تربیت معلم گفت: یک مقاله از 78 مقاله به مرحله کشوری این همایش راه یافته است که این مقاله نیز توسط یکی از دانشجو - معلمان تهیه شده است که بیشترین امتیاز را به دست آورد.
بیات افزود: موضوع این مقاله راه یافته به مرحله کشوری در خصوص فعالیت حوزه آموزش و تربیت است.
وی ادامه داد: پذیرش مقالات برای دومین همایش استانی تربیت سیاسی و اجتماعی، جایگاه و اقتضائات در تربیت معلم فقط از دانشجویان، اساتید و معلمانی که در استان زنجان بود.
دبیر علمی دومین همایش استانی تربیت سیاسی و اجتماعی، جایگاه و اقتضائات در تربیت معلم گفت: یک مقاله نیز از آذربایجان شرقی به این دبیرخانه رسیده بود و با توجه به اینکه این مقاله نیز پذیرفته شد در همایش ارائه می شود.
بیات اظهارکرد: بخشی از مقالات که امتیاز ارائه را کسب نکرده بودند به صورت پوستر تهیه شده است.
7325/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کلیپ همایش روزی به یاد دیروز - تربیت معلم ابهر 74-72