سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قدردانی شخصیت‌ها و نمایندگان جامعه مدنی سوریه از حمایت‌های ایران به ملت سوریه


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جمعی از شخصیت های جامعه مدنی از طوایف، عشایر، ادیان، اقوام و مذاهب سوریه به نمایندگی از مردم سوریه ضمن دیدار با آقای محمدرضا رئوف شیبانی، از رهبری، دولت و مردم ایران بخاطر حمایت های گسترده و همه جانبه از مردم سوریه قدردانی کردند.

در این جمع که شیوخ عشایر قحطانی، بوسلامه، طی، بلگاری، یکی از شیوخ طایفه موحدین دروز، یکی از علمای شیعه، دو تن از خانواده های شهدای علوی و دروز، یک نفر به نمایندگی از مسیحیان ارمنی، یکی از رهبران سیاسی کرد، یکی از علمای فلسطینی مقیم سوریه و یکی از مسئولان مؤسسه خانواده سوریه حضور داشتند همگی اتفاق نظر داشتند که هدف قرار گرفتن کشورهای منطقه بویژه سوریه به دلیل وقوف و ایستادگی این کشور در حمایت از قضیه فلسطین و قرار داشتن آن در محور مقاومت بوده است و لذا جنگی فراگیر و جهانی با بسیج تروریستها از 80 کشور جهان علیه دولت و مردم سوریه به راه انداخته اند.

شیخ محمد العمری از روحانیون برجسته فلسطینی مقیم سوریه با تجلیل حضرت امام خمینی(ره) در احیای مسئله فلسطین و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز جهانی قدس و ادامه این راه توسط مقام معظم رهبری و احاد ملت ایران، مراتب تحیت و تشکر مردم فلسطین از جمهوری اسلامی ایران را ابراز داشت.

علی اومری رئیس حزب کردی تغییر مسالمت آمیز نیز اظهار داشت ما ایمان داریم مردم و رهبری سوریه و مردم و رهبری جمهوری اسلامی ایران در یک سنگر قرار دارند و آن سنگر حق و مقاومت است.

شیخ محمود العدای رئیس مرکز فرهنگی امام مهدی(عج) سوریه اظهار داشت نمایندگان و شیوخ قبایل و طوایف جامعه سوریه امروز به سفارت جمهوری اسلامی ایران آمده اند تا مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را از جمهوری اسلامی ایران که پرچمدار اسلام حقیقی و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم است و ثابت کرده است برای سوریه دوست وفادار و بلکه برادری واقعی است، ابراز نمایند.

در پایان این دیدار، شخصیت های سوری ضمن اهداء چند لوح تقدیر، یک دست عبای عشایری عربی را بر تن سفیر جمهوری اسلامی ایران پوشاندند که در فرهنگ آنان، بالاترین نوع ابراز تقدیر و تشکر محسوب می‌گردد.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
سوریه:1392/10/01:کفه تحولات منطقه به سود ملت سوریه...