سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آزادی متهمان حمله به سفارت به جز 2 نفر


سخنگوی قوه قضائیه در خصوص پرونده حمله به سفارت عربستان گفت:‌ همه متهمانی که پرونده آنها در دادسرای تهران بوده است به جز دو نفر با قرار مناسب آزاد شدند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نود و سومین نشست سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در مجازات‌های جایگزین حبس فقدان ابزار نظارتی گریبان قضات را گرفته است، و قوه قضائیه برای رفع این مشکل چه تدبیری اندیشیده است، گفت: در خصوص مجازات‌های جایگزین باید زمینه آن در دستگاه‌هایی که می‌توانند متهم را برای کار کردن بپذیرند آماده شوند و مواردی که منجر به محرومیت‌ها می‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه افزود:  مجازات جایگزین باید به نفع متهم باشد مثلاً فردی که تنها شغل آن رانندگی است اگر گواهینامه وی را باطل کنند دیگر نمی‌تواند کار کند و هیچ جای دیگر نیز او را به کار نمی‌گیرند بنابر این همه این موارد به نظارت بر نمی‌گردد اما امکان معرفی برخی از افراد در محیط سکونت خود به سازمان و نهادی نیست و باید به شهر دیگری معرفی شود که اینجا نظارت سخت‌تر می‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: گاهی اوقات به جای حبس جزای نقدی برای فرد بریده می‌شود که پس از صدور حکم متهم جزای نقدی را نمی‌دهد. این مسائل را باید موردی حل کرد. اهتمام ما به این است که تعداد زندانی‌ها کم شود اما باید جایگزین مجازات حبس، مجازات‌هایی بازدارنده باشند.

اژه‌ای در خصوص پرونده حمله به سفارت عربستان گفت: پرونده 4 نفر از متهمان حمله به سفارت عربستان در دادسرای ویژه روحانیت است که از آزادی آنها خبر ندارم اما همه کسانی که در دادسرای تهران بودند به جز 2 نفر بقیه با قرار مناسب تا روز دادگاه آزاد هستند.


ویدیو مرتبط :
تعقیب پلیس + فرار متهمان = دستگیری متهمان