سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



تناسب اندام/ مصرف اصولی چای و کاهش وزن


تناسب اندام/ مصرف اصولی چای و کاهش وزنباشگاه خبرنگاران/ دکتر حسن اکبری متخصص آسیب‌شناسی و مدرس طب اسلامی ایرانی اظهار داشت: چای(سبز یا سیاه) از طریق ضعف سلولی باعث لاغری می شود در نتیجه انتخاب مناسبی برای کاهش وزن نمی‌باشد.
وی تاکید کرد: تغذیه سالم در کنار استفاده از دمنوش‌های مناسب همراه با فعالیت‌ ورزشی به کاهش وزن کمک می‌کند.
اکبری گفت: در صورت نیاز به کاهش وزن به جای چای از عرقیات و دمنوش‌های سنتی مانند بادرنجبویه، اسطوخودوس، گل گاوزبان، عناب، زعفران، زنجبیل،‌دارچین، نعناع، پونه، چای کوهی و یا آب جوش به همراه خرما بر اساس نوع مزاج خود استفاده نمائید.
اکبری بیان کرد: نحوه‌ی درست استفاده از دمنوش‌ها برای گل‌ها همانند چای دم‌کردن و ریشه‌ها جوشاندن بین 5 الی 10 دقیقه است. بهتر است در صورت تمایل فرد به مصرف چای، آن را به صورت رقیق و ترجیحا همراه با هل یا دارچین 2 ساعت بعد از وعده غذایی نوشید.
اکبری در پایان خاطر نشان کرد: چای و دمنوش‌ها باید به صورت تازه مورد استفاده قرار گیرد و باید دم بکشد نه اینکه بجوشد چون جوشیدن باعث از بین رفتن خواص سودمند آن ها می شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
ایستگاه تناسب محلی برای تحول اندام و کاهش وزن