سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



مدلینگ محمدرضا گلزار


مدلینگ محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار، سوپراستار سینما، اعلام کرد برند لباسی به نام «ریزار rezzar » را ثبت کرده و به زودی اولین مجموعه این برند وارد بازار خواهد شد.

این بازیگر، مدل و خواننده در گفت و گویی که با تازگی با سایت پلاس انجام داده است، گفت: «برند ریزار را که مخفف رضا گلزار است، ثبت کردم. ما قصد داریم با نام این برند ترجیحا خط تولید لباس‌های مردانه‌ای طراحی و روانه بازار کنیم.»

محمدرضا گلزار ، درباره روند این فعالیت جدید خود افزود: «در حال حاضر لوگوی این برند طراحی شده است. مجموعه‌ای از طرح‌ها را تولید کرده‌ایم و در حال تست نمونه‌ها هستیم. یکی از طراحان اصلی که  با ما قرار است به طور جدی همکار کنند آقای بابک وثوقی است.»

محمدرضا گلزار  تاکید کرد: «به زودی سورپرایز بزرگی برای طرفدارانم خواهم داشت»

این سوپراستار سینما در پاسخ به اینکه آیا این برند طرح‌های اسپرت هم تولید خواهد کرد، گفت: «ما طرح‌های مختلفی برای تولیدات‌مان خواهیم داشت و صرفا محدود به پوشاک اسپرت نخواهیم بود. با اینکه تلاش‌مان ارایه کاری فاخر و لوکس به جهت کیفیت است اما از نظر قیمت سعی می‌کنیم امکان خرید را برای گروه بیشتری از مردم فراهم کنیم.»

محمدرضا گلزار سابقه طولانی در حوزه مدلینگ و تبلیغات دارد و پیش از این مشهورترین مدل برند پوشاک «ایکات» بوده است. او این روزها سفیر برند «هایپ» در خاورمیانه و مدل برند G.U.M است.

همچنین ببینید


ویدیو مرتبط :
چرخاندن توپ محمدرضا گلزار + کلیپ باهال از گلزار