سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سومین شماره ماهنامه «دانش بنیان» منتشر شد


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر، سومین شماره ماهنامه «دانش بنیان» همسو با نگاهی فناورانه به هدف ذاتی انقلاب اسلامی 57 یعنی اقتدار و استقلال و عزت مردم ایران انداخته است.

پرویز کرمی سردبیر ماهنامه «دانش بنیان»، در یادداشت خود با بررسی دوره‌های مختلف کشور در سه دهه گذشته، این دوره را «دوره اقتدار علم و دانش بنیان» بیان کرده و نوشته است: «نباید به خود سستی راه بدهیم، تبنلی کنیم، کار امروز را به فردا بیندازیم و دین خود را به کشور و انقلاب ادا نکنیم. اقتصاد دانش بنیان همان دینی است که نسل جدید و بهره مند از مواهب انقلاب اسلامی باید ادا کند و برای انقلابی بودن در زمان حال باید دانش بنیان باشیم.»

چند گفت وگوی مفصل با زاویه دیدی تازه به علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان در شماره سوم ماهنامه «دانش بنیان» آمده است که از آن جمله گفت‌وگو با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی عباسیان مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) است که نسبت دین و کارآفرینی را در آن دنبال کرده است. بهزاد قره‌یاضی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی و عضو ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی هم از اخلال در بازار فناوری کشور گلایه کرده است.
گفت‌وگو با منوچهر منطقی رئیس مرکز ملی فضایی کشور هم از مطالب قابل توجه این شماره ماهنامه دانش بنیان است. او در این گفت‌وگو به سیاستگذاری و هماهنگی در امر توسعه اقتصادی اشاراتی کرده است.
ماهنامه «دانش بنیان» در هر شماره به معرفی یکی از پارک‌های علم و فناوری در کشور می‌پردازد و در این شماره نیز مهدی کشمیری رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در رابطه با دستاوردهای این شهرک سخن گفته است.
سومین ماهنامه آموزشی، علمی، خبری، تحلیلی «دانش بنیان»، با صاحب امتیازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرمسئولی سورنا ستاری و سردبیری پرویز کرمی ویژه بهمن ماه 1394 منتشر شده است.

انتهای پیام/
 

http://fna.ir/2GZFYO


ویدیو مرتبط :
ماهنامه شبکه موسیقی منتشر شد