ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



محمد نوری: به زور آمپول به زمین رفتم


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.30 - 15:41

محمد نوری: به زور آمپول به زمین رفتم

کاپ/ هافبک ایرانی تیم المسیمیر به دلیل کسالت در بازی دیشب تیمش تعویض شد.
تیم المسیمر قطر شب گذشته در لیگ ستارگان قطر متحمل باخت سنگین با 4 گل شد. در این بازی محمد نوری در شرایطی تعویض شد که ستاره تیمش به حساب می آید.
نوری درباره تعویض خود در گفت وگو با کاپ، گفت به دلیل کسالتی که داشتم قرار نبود بازی کنم و به زور آمپول به میدان رفتم. من پس از اینکه بازی با نتیجه 2برصفر در جریان بود از کادر فنی خواستم تعویضم کند چون واقعا توانایی حضور در ادامه مسابقه را نداشتم و بدنم کاملا تحلیل رفته بود.
نوری درباره باخت پرگل المسیمر گفت: تیم ما پس دریافت دو گل شیرازه اش از هم پاشید و گل های بعدی را هم دریافت کردیم به هرحال تیم المسیمر کم هزینه ترین تیم قطر است و ما امسال فقط یک برد را آن هم با سختی و مکافات کسب کردیم و با سه امتیاز در قعر جدول هستیم و جایگاه مناسبی نداریم. ما تلاش می کنیم نتایج بهتری کسب کنیم و فاصله خود را با تیم های بالای جدول را کاهش دهیم هنوز جای امیدواری باقی است ما دست از تلاش و کوشش برنمی داریم بنده به عنوان کاپیتان تیم بسیار ناراحتم که تیم ما چنین شرایطی دارد. به هرحال می دانید که تیم های دیگر چه شرایطی دارند و چه بازیکنان گرانقیمت و سرشناسی را به خدمت گرفته اند رقابت ما با این تیم ها بسیار سخت است ولی امیدواریم که در بازی مقابل تیم های پایین جدول بتوانیم به برد دست یافته و جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
این خر زور ترین انسان زمین است..