فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مشکل سیستم گرمایشی یک هزار و 470 کلاس درس در گیلان رفع شد


به گزارش ایرنا، حجت شعبانپور روز شنبه در همایش مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان در تالار گلستان در رشت با بیان این مطلب افزود: این تعداد کلاس درس، شامل 222 مدرسه می شود.
وی با اشاره به پروژه های در دست اجرای اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در بخش مدرسه سازی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی قرار است که 96 پروژه در قالب 470 کلاس درس تا پایان امسال به بهره برداری برسد که بخشی از آن، با کمک خیرین مدرسه ساز است.
شعبانپور با اشاره به اتفاقات خوب سال گذشته در اداره کل توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان خاطر نشان کرد: این اتفاقات و خدمت بی منت به همت کارکنان، ناظران و اداری و مالی این اداره کل صورت گرفت.
معاون عمرانی استاندار گیلان ضمن قدردانی از دست اندرکاران اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و خیرین مدرسه ساز بیان کرد: پرتلاش ترین و صادق ترین کارشناسان در این اداره کل خدمت می کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه ما نیازمند آمایش، برنامه و طرح جامع برای فضاهای آموزشی هستیم، تصریح کرد: طرح جامع آموزشی بایستی مطالعه و در دستور کار قرار گیرد.
شعبانپور با تاکید بر توسعه فضاهای ورزشی در گیلان با توجه به وضعیت آب و هوایی این استان اظهار کرد: با توجه به اقلیم آب و هوایی و بارندگی ها در استان، در زمینه فضاهای ورزشی با مشکل روبرو هستیم.
وی بیان داشت: پیشهاد این است که در کنار مدارسی که در سال های گذشته به بهره برداری رسیده ، سالن های ورزشی به ویژه برای دختران دانش آموزان ساخته شود.
معاون عمرانی استاندار گیلان ضمن قدردانی از خبرنگاران یادآور شد: خاطرات خوشی با اصحاب رسانه داریم، با کمک این عزیزان در سال 84 لایحه تخریب و بازسازی مدارس تخریبی در مجلس رای آورد.
وی با بیان اینکه استاندار گیلان نگاهی ویژه به آموزش و پرورش استان دارد، یادآور شد: سال گذشته 12 جلسه شورای آموزش و پرورش استان به ریاست استاندار و جلساتی با حضور سه معاون او برگزار شد.
معاون عمرانی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: ارتباط خوبی با خیرین در استان گیلان وجود دارد و در به روی همه این عزیزان در استانداری گشوده است.
همایش مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان امروز (شنبه) از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در تالار گلستان در رشت برگزار شد.
در این همایش جمعی از خیرین مدرسه ساز داخل استان گیلان و خارج استان حضور داشتند.
بیش از 365 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان تحصیل می کنند.
7286 / 2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رفع مشکل غیرفعال شدن آپدیت کروم بوسیله مدیر سیستم