فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مسابقه عکس و فیلم جشنواره «گزارش یک نگرانی» انتخاب و داوری می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس،در پی اعلام فراخوان شرکت در دومین جشنواره«گزارش یک نگرانی» با نگاه مردمی به بحران کمبود آب،«مهدی دل خواسته» و «آرش صادقی» به عنوان دبیران هیأت انتخاب بخش عکس و فیلم این جشنواره معرفی شدند.

«مهدی دل خواسته»نائب رئیس انجمن عکاسان سینمای ایران است وفیلم های سینمایی«طلا و مس »،«بوسیدن روی ماه »،« ملبورن» ،«عصر یخبندان»را عکاسی کرده و سه دوره دبیری مسابقه عکس و پوستر جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان را بر عهده داشته است.

«آرش صادقی» بازرس سابق انجمن عکاسان سینمای ایران بوده و سه دوره دبیری مسابقه عکس و پوستر جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان را بر عهده داشته است؛در سابقه کاری وی،فیلم های سینمایی «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین»،«فرزندخاک»،«چراغی در مه»به چشم می خورد.

لازم به ذکر است فعالیت این دو دبیر،از مدت ها قبل در ستادجشنواره فیلم و عکس گزارش یک نگرانی آغازشده است.

آخرین مهلت ارسال عکس و فیلم به دبیرخانه جشنواره 15 دی ماه 1394در نظر گرفته شده و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق سایت جشنواره به نشانی www.twff.ir  ارسال کنند.

سید جواد رضویان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ، دبیر دومین جشنواره فیلم و عکس گزارش یک نگرانی است.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/C7DYE9


ویدیو مرتبط :
گزارش اختتامیه جشنواره عکس و فیلم فناوری و صنعتی (فردا)