سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارایه اندروید ۶ (مارشمالو) برای اکسپریا زد ۵ در ترکیه


Xperia Z5 review-Toranji (43)

سونی قول به روزرسانی اندروید ۶ را برای خانواده اکسپریا زد ۵ داده بود و مدتی است این شرکت سخت در حال کار بر روی آماده سازی این به روزرسانی برای خانواده اکسپریا زد ۵ است. حال خبر خوشی برای طرفداران سونی داریم، اندروید ۶ برای پرچمدار این شرکت، یعنی اکسپریا زد ۵ ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سونی برنامه ارایه نسخه آزمایشی اندروید ۶ را برای خانواده اکسپریا زد ۳ تحت عنوان اندروید ۶ کانسپت را انجام داد و برای کاربران مشتاق، نسخه آزمایشی آخرین سیستم عامل گوگل را ارایه داد. حالا و پس از قول سونی مبنی بر ارایه مستقیم اندروید ۶ برای اکسپریا ام ۴ آکوا، امروز کاربران ترکیه سونی که اکسپریا زد ۵ داشته اند با پیغام به روزرسانی به اندروید ۶ مواجه شده اند.

این به روزرسانی به  صورت OTA بوده و زودی برای بازار های دیگر هم ارایه خواهد شد. دو عضو دیگر خانواده اکسپریا زد ۵، یعنی زد ۵ کامپکت و زد ۵ پریمیوم هم به زودی شاهد دریافت این به روزرسانی خواهند بود. تا پیش از این شاهد ارایه اندروید ۶ برای الجی جی ۴، اچ تی سی وان ام ۹ و گلکسی نوت ۵ و اس ۶ در برخی بازار ها بوده ایم. اگر از کاربران اندروید هستید، شما چه نسخه ای از اندروید را استفاده می کنید؟

gsmarena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

سینا عطاییتوسط سینا عطایی

سلاممهندس شیمی، سردبیر و طراح مجله هندسه کیمیا هستم و عاشق موشکافی هر گجتی که پا به دنیا گذاشته باشه، البته اگر دوست دارید از دستم خلاص بشید یه 5D mark III بدید دستم :)

ای میل من: [email protected]اینستاگرام: sina_ataie

مشاهده همه مطالب سینا عطایی


ویدیو مرتبط :
اندروید 5.1.1 برای اکسپریا زد 3 پلاس ارایه شد