ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ستار و امیرعلی صید عازم نروژ شدند


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون اسکی، یک مربی و یک اسکی‌باز رشته صحرانوردی کشورمان بامداد امروز (سه‌‎شنبه) جهت برپایی اردویی آماده‌سازی عازم نروژ شدند.

امیرعلی صید و ستار صید به ترتیب ورزشکار و مربی این رشته ورزشی کشورمان هستند که جهت برپایی اردویی 21 روزه که زیر نظر فدراسیون جهانی اسکی برگزار می‌شود، به این کشور سفر کرده‌اند. امیرعلی صید خود را برای حضور در بازی‌های المپیک زمستانی نوجوانان لیل‌هامر نروژ آماده می‌کند.

این اعزام پیرو رایزنی‌های به عمل آمده توسط ناصرطالبی، رئیس فدراسیون اسکی کشورمان با مسئولان فدراسیو جهانی اسکی و همچنین حضور دو ورزشکار نوجوان رشته آلپاین کشورمان که چندی پیش در اتریش اردو برپا کرده بودند، صورت گرفته است.

طبق هماهنگی‌های به عمل آمده و حمایت کمیته ملی المپیک کشورمان، اسکی‌بازان نوجوان ایران با 2 ورزشکار دختر و پسر در رشته آلپاین و یک ورزشکار مرد در رشته صحرانوردی در بازی‌های المپیک زمستانی نوجوانان لیل هامر نروژ شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
استاد ستار ءِ یک کوهنیں زیمرے ( آهنگ قدیمی ازاستاد ستار