سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



وکیل بنیانگذار ویکی لیکس: انگلیس باید آسانژ را آزاد کند


به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، «کریستوف مرچان» وکیل آسانژ گفت: اگر دولت انگلیس برای تعهدات خود نسبت به سازمان ملل متحد احترام قائل است باید تصمیم کارگروه این سازمان بر اساس کنوانسیون سازمان ملل درخصوص حقوق مدنی را محترم بشمارد و امیدواریم که انگلیس آسانژ را آزاد کند.
وی افزود: موضع آسانژ همواره این بوده که او بازداشت شده است؛ گام بعدی این است که انگلیس و سوئد چه خواهند کرد؟ توپ در زمین آنها است. آنها باید به این کلاف سر درگم حقوقی پایان دهند.
کارگروه سازمان ملل در خصوص بازداشت های خودسرانه قرار است روز جمعه با انتشار حکمی اعلام کند که حبس «جولیان آسانژ» بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس در سفارت اکوادور در لندن به مثابه بازداشت غیرقانونی است . یک سخنگوی وزارت امور خارجه سوئد یک روز پیش از انتشار گزارش سازمان ملل گفت: تنها می توانیم بگوییم که کارگروه ذیربط سازمان ملل به نتیجه گیری متفاوتی از مقام های قضایی سوئد رسیده است.
آسانژ 44 ساله که از ژوئن سال 2012 میلادی به عنوان پناهنده در سفارت اکوادور در لندن به سر می برد، به چهار فقره تجاوز و اذیت و آزار جنسی متهم شده اما بنیانگذار سایت ویکی لیکس این اتهامات را سیاسی دانسته و آنها را رد کرده است.
دادستانی سوئد اعلام کرده که حکم کارگروه سازمان ملل تاثیری در تحقیقات سوئد در خصوص پرونده اتهام تجاوز جنسی علیه آسانژ ندارد و انگلیس هم گفته تا زمان معتبر بودن حکم بازداشت اروپایی آسانژ مجبور است که او را (در صورت خروج از سفارت اکوادور) بازداشت کند.
شبد**1078** 3404

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استرداد آسانژ (بنیان گذار ویکی لیکس) وارد مرحله