سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



بازی جذاب و هیجان انگیز بدو فارست بدو/ Run Forrest Run


بازی جذاب و هیجان انگیز بدو فارست بدو/ Run Forrest Runآخرین خبر/ Run Forrest Run بازی هیجان انگیز دویدن در مسیر های معروف آلاباما برای اندروید است که از فیلم معروف "فارست گامپ" با بازی تام هنکس اقتباس شده است. صحنه های این بازی کاملا برگرفته از این فیلم بوده و به خوبی شبیه سازی شده است.
شما باید فارست را در طول مسیرهای اطراف آلاباما هدایت کرده و گل های موجود را جمع آوری کنید؛ البته این را هم مد نظر داشته باشید که بر خلاف مسیر نشان داده شده در فیلم، در این بازی موانع متعددی در سر راه فارست قرار می گیرد که باید به او کمک کنید تا از آن ها عبور کند. چناچه با بازی Subway Surfers آشنا باشید، گیم پلی Run Forrest Run مشابه آن است.

ویژگیهای بازی Run Forrest Run:
* دویدن در مسیر معروف آلاباما؛
* کنترل بازی از طریق لمس صفحه (همانند بازی Subway Surfers)؛
* امکان انجام حرکات مختلف در بازی (مثل سر خوردن، پریدن و غیره)؛
* وجود Power Up های (تقویت کننده) گوناگون در طول مسیر؛
* استفاده از هلمت معروفی که فارست در بازی فوتبال از آن استفاده کرده بود؛
* امکان استفاده از ماشین چمن زنی؛
* وجود موانع مختلف در مسیر؛
* بهینه سازی شدن بازی برای تبلت ها؛

نسخه اندروید مورد نیاز: 2.3.3 و بالاتر
حجم بازی: 20 مگابایت
منبع معرفی: گت اندروید
امتیاز در پایگاه اینترنتی گوگل پلی: 4 از 5


لینک دانلود

پانویس:
فارست گامپ (Forrest Gump) فیلمی آمریکایی به کارگردانی رابرت زمکیس محصول سال ۱۹۹۴ است. این فیلم یک موفقیت عظیم تجاری بود به طوری که در مجموع توانست ۶۷۷ میلیون دلار در گیشه جهانی کسب کند و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم آمریکا در آن سال شود. فارست گامپ نامزد دریافت ۱۳ جایزهٔ اسکار شد و از این تعداد ۶ جایزه را شامل جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین کارگردانی و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای تام هنکس را بدست آورد. در لیست ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما در سایت معتبر IMDB این فیلم در رتبه ۱۵ قرار دارد.

منبع: آخرین خبر آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
بدو بچه بافتنی، بدو! - Run Sackboy! Run!