ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بلیت‌های میلیونی برای فینال لیگ قهرمانان اروپا


بلیت‌های میلیونی برای فینال لیگ قهرمانان اروپاایرنا/ اتحادیه فوتبال اروپا قیمت بلیت های دیدار پایانی لیگ قهرمانان را اعلام کرد که طی آن علاقمندان برای تماشای آن باید از دو میلیون و هفتصد هزار تا شانزده میلیون ریال هزینه کنند.
دیدار پایانی شصت و یکمین دوره لیگ قهرمانان فوتبال اروپا روز 28 می (شنبه هشتم خردادماه) به میزبانی ایتالیا و در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان برگزار خواهد شد.
این ورزشگاه هشتاد هزار نفری پیش از این در سال های 1965، 1970 و 2001 میزبان دیدار نهایی این تورنمنت بزرگ بوده که تیم های اینترمیلان، فاینورد و بایرن مونیخ موفق به کسب قهرمانی در آن شده اند.
یوفا قیمت بلیت های دیدار نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را به چهار دسته تقسیم کرده است که بر اساس آن بلیت های درجه یک با قیمت 440 یورو (شانزده میلیون ریال)، درجه دو با قیمت 320 یورو (دوازده میلیون ریال)، درجه سه 160 یورو (شش میلیون ریال) و درجه چهار با قیمت 70 یورو (دو میلیون و هفتصد هزار ریال) به فروش می رسد.
رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا هر سال با حضور 32 باشگاه برتر قاره سبز برگزار می شود که رئال مادرید اسپانیا با کسب 10 عنوان قهرمانی، موفق ترین تیم این رقابت ها محسوب می شود.
آث میلان ایتالیا هفت قهرمانی و تیم های بارسلونای اسپانیا، لیورپول انگلیس و بایرن مونیخ آلمان نیز هرکدام 5 مرتبه جام قهرمانی را بالای سر برده اند.
در دیدار نهایی فصل گذشته که به میزبانی ورزشگاه المپیک برلین برگزار شد، بارسلونا با برتری سه بر یک برابر یوونتوس ایتالیا به مقام قهرمانی رسید.

اخبار داغ ورزش در کانال تلگرامی «کانال ورزش»
telegram.me/canalevarzesh


منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
فینال لیگ قهرمانان اروپا