سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیشخوان/ ۳ عنوان از رمان‌های مجموعه نقاب بازچاپ می‌شوند


پیشخوان/ ۳ عنوان از رمان‌های مجموعه نقاب بازچاپ می‌شوندمهر/ انتشارات جهان کتاب که از چند سال پیش چاپ کتاب‌های مجموعه پلیسی نقاب را در دستور کار قرار داده، با عبور از عناوین ۶۰ و ۶۱، قرار است ۳ کتاب از این مجموعه را به دلیل نایاب بودن، تجدید چاپ کند.
یکی از این کتاب‌ها که قرار است تجدید چاپ شود، رمان «چشم زخم» نوشته پی یر بوالو و توماس نارسژاک است که به عنوان اولین کتاب نقاب در سال ۸۹ به چاپ رسید. این کتاب که با ترجمه عباس آگاهی به چاپ رسید ظرف این مدت، دو نوبت به چاپ رسید و حالا قرار است نسخه های چاپ سوم آن، راهی بازار نشر شود.
به غیر از بوالو و نارسژاک، نویسندگان دیگری چون ژرژ سیمنون هم هستند که رمان های پلیسی شان در مجموعه نقاب از زبان فرانسوی به فارسی ترجمه و چاپ شده است. ژرژ سیمنون نویسنده بلژیکی رمان و داستان های پلیسی، یکی از نویسندگانی است که تعداد زیادی از کتاب هایش با محوریت شخصیت سربازرس مگره، با ترجمه آگاهی در مجموعه نقاب به چاپ رسیده است.
یکی از عناوین متاخر مربوط به سربازرس مگره که در مجموعه نقاب چاپ شده، «مگره و آقای شارل» است که به عنوان چهل و پنجمین کتاب نقاب به چاپ رسید و داستان گم شدن یک سردفتر اسناد رسمی در پاریس است. این کتاب هم قرار است به زودی به چاپ دوم برسد.
چهل و ششمین عنوان مجموعه نقاب که با نام «چمن» به چاپ رسید هم در آستانه چاپ دوم قرار گرفته است. این رمان، از جمله نوشته های فردریک دار یکی دیگر از نویسندگان مهم ادبیات پلیسی فرانسه است که با ترجمه در قالب مجموعه نقاب به چاپ رسید.
نسخه های تجدید چاپ کتاب های یادشده به زودی و تا پیش از پایان سال، منتشر و راهی بازار نشر می شوند.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
روزنامه هایی که از پیشخوان مغازه ها سر درآوردن!