ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دسترسی به روزهای خوب کشتی خراسان رضوی دور از ذهن نیست


به گزارش ایرنا، کوروش صبوریان روز یکشنبه در مراسم تودیع و معرفه رئیس و سرپرست هیات کشتی خراسان رضوی افزود: وضعیت هیات کشتی در سالهای گذشته پرچالش بود لذا د با جایگاه آرمانی فاصله داریم.
وی گفت: نیروی انسانی کافی در خراسان رضوی وجود دارد و نیز بسیاری از افرادی که در سطوح بالای کشتی کشور فعالیت می کنند متعلق به همین استان هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: همدلی و همزبانی باید در بین ورزشکاران به وضوح دیده شود زیرا تنها در این صورت است که می توان سکوهای ملی و بین المللی را فتح کرد.
وی همچنین به گامهای مثبتی در حوزه استعدادیابی کشتی اشاره و بیان کرد: اگر این رویکرد که در گذشته آغاز شده ادامه یابد قطعا د نتایج بسیار مثبتی را به همراه خواهد داشت.

* زمینه پیشرفت کشتی فراهم می شود
سرپرست جدید هیات کشتی خراسان رضوی نیز گفت: در کنار آموزش و پرورش باید به موضوع ورزش نیز توجه ویژه داشته باشیم زیرا آینده کشور به حفظ این رویکردها بستگی دارد.
محمود یعقوبی افزود: در گذشته هر زمان نام کشتی شنیده می شد نام خراسان و پهلوانانش به ذهن می آمد که تاریخی سراسر افتخار حماسه را در خود جای داده است.
وی گفت: کشتی حامیان بسیاری دارد لذا باید به علاقه مندان و ورزشکاران این رشته توجه بسیار شود تا زمینه پیشرفت و توسعه آن بیش از گذشته فراهم آید.
140 هزار ورزشکار در قالب 48 هیات ورزشی در خراسان رضوی سازماندهی شده و فعالیت دارند. برآورد شده دست کم پنج برابر این تعداد نیز به صورت سازمان نیافته و یا در قالب ورزشهای همگانی در این استان شش میلیون نفری فعالیت داشته باشند.
در مجموع 300 هزار ورزشکار، مربی و داور رشته های مختلف در خراسان رضوی فعالیت می کنند که از این تعداد حدود 160 رشته ورزشی تحت پوشش بیمه قرار دارند.
7498/1858

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسابقات کشتی آزاد - شهرستان درگز (خراسان رضوی)