علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نتایج رسیدگی به صلاحیت داوطلبان مجلس دراستان کرمانشاه+اسامی


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرمانداری‌های استان کرمانشاه، در دومین مرحله رسیدگی به صلاحیت داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صلاحیت ۲۹ داوطلب در ۶ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه به تایید رسید.

بر اساس لیست‌های اعلامی به فرمانداری‌های سراسر استان کرمانشاه، در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه سید سعید حیدری طیب، یزدان ایرمان، رحمان صابری، عباس عباسی، فرهاد فتاحی، احمد صفری، افشار امیری، وهاب فرهمند و ستار محمدی ۹ داوطلب تایید صلاحیت شده‌ای هستند که در مرحله نخست بررسی‌ها رد صلاحیت شده بودند.

 با اعلام نهایی نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان در مجموع ۲۴ کاندیدا برای رقابت در ۳ کرسی مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه تایید صلاحیت شدند.

به این ترتیب عبدالرضا مصری، محمد کرمی راد، محمد رزم، سیدقاسم جاسمی، محمد کاظمی، حاجیعلی کریمی، ستار محمدی شکربیگی، محمود کرمی‌راد، جهانبخش کریمی، موحدنیا، حسن امیری، عبدالحمید امیری، سید سعید حیدری طیب، احمد صفری، افشار امیری، رحمان صابری، عباس عباسی، یزدان ایرمان، ناصر مرادی، حمیدرضا فرهادی، بهروز خسروی، فرهاد فتاحی، وهاب فرهمند ۲۴ کاندیدای نهایی بر اساس اعلام نتایج دومین دوره بررسی صلاحیت‌ها هستند.

در حوزه انتخابیه اورامانات نعمت الله منوچهری، عزیز ساسلی، نورالدین یوسفی و عبدالرحمان رحمتی ۴ داوطلب تایید صلاحیت شده در این مرحله هستند و در نهایت شهاب نادری، نریمان رحمانی تبار، نورالدین یوسفی، سید صوفی میرانی، انور بیگامیری، محمد نظیف محمدی، بهزاد صدری، نوری کریمی، نعمت الله منوچهری، محمد تقی رستمی، سید نوزاد سلیمانی و عبدالرحمن رحمتی و عزیز ساسلی در این حوزه به عنوان ۱۳ داوطلب تایید صلاحیت شده اعلام شدند.

در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب اسامی فتح الله حسینی، علی صحرایی، منصور شفاعتی پور، نادر حسن پور و بهرام تیموری به عنوان ۵ داوطلب تایید صلاحیت شده در دومین مرحله بررسی‌ها اعلام شده است.

در نهایت لیست تایید صلاحیت شدگان در این حوزه انتخابی را ۱۱ نفر شامل علی اشرف حیدری، ستار حاتم پور، یوسف پروین، فردین بخشنده، فرهاد تجری، فتح الله حسینی، امیر عبدی پور، بهرام تیموری، نادر حسن پور، علی صحرایی و منصور شفاعتی پور تشکیل می‌دهند.

در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین محمد حسین خزایی و کیومرث امیر خانی ۲ داوطلب تایید صلاحیت شده در این مرحله هستند و به این ترتیب حسن سلیمانی، وحید احمدی، علی مولایی، حجت دهنوی، علی بدری، علی رضایی، محمد حسین خزایی، میثم ممی زاده، عبدالحسین شورچه و کیومرث امیر خانی ۱۰ داوطلب در لیست تایید شدگان در این حوزه هستند.

در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو سیامند پویامنش تایید و علی صابری رد صلاحیت شدند و به این ترتیب حشمت الله فلاحت پیشه، علی جلیلیان، نصرت الله مهدیزاده، نورالدین زارعی، شهریار مصطفایی، حسن پیرکرمی، فلیچر خانی، علی صفر شریفی، امیرفرخی، اکبر جوهری، محسن نوری، عبدالرضا رستمی و سیامند پویامنش  ۱۳ کاندید تایید صلاحیت شده خواهند بود.

اما در حوزه انتخابیه سنقر وکلیایی امین الله یاوری، علی کلوند، رضا نجفیان، آرش دیده ور، فریدون احمدیان، فرامرز فرمانی وحید بنی عامریان، و پروین همتی ۸ داوطلب تایید شده در این مرحله هستند.

به این ترتیب در حوزه انتخابیه سنقر وکلیایی اسامی محمد ابراهیم محبی، محمد رستگار، علی اکبر خاکزاد، سید جواد حسینی کیا، علی قربانی، علی رضا خادمی، علی اصغر همتی، عقیل اجاق، علی کلوند، موسی اعظمی، علی رضوانی، مهدی عمادی انور، احد صمدی، رسول عمادی وفا، آرش دیده ور، رضا نجفیان، امین الله یاوری، فریدون احمدیان، وحید بنی عامریان، فرامرز فرمانی و پروین همتی به عنوان ۲۱ داوطلب برای رقابت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شدند.

بر پایه این گزارش در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در این مرحله صلاحیت ۹ داوطلب تایید و در نهایت ۲۴ نفر رقبای انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهند بود.

در حوزه انتخابیه اورامانات صلاحیت ۴ داوطلب در دومین دوره بررسی صلاحیت‌ها تایید و ۱۳ نفر داوطلبان نهایی هستند.

در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب ۵ نفر در این دوره تایید صلاحیت شدند و در نهایت ۱۱ نفر در انتخابات به رقابت خواهند پرداخت.

در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین ۲داوطلب دراین دوره تایید و ۱۰ نفر به عنوان داوطلب نهایی اعلام شدند.

در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب در این دوره صلاحیت ۱ داوطلب تایید و یک نفر نیز رد شد که در مجموع ۱۳ نفر در انتخابات به رقابت خواهند پرداخت.

و در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی نیز در این مرحله صلاحیت ۸ داوطلب تایید و در کل ۲۱ نفر در انتخابات رقابت میکند.

بر این اساس در دومین مرحله بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی صلاحیت ۲۹ نفر در ۶ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه تایید و در نهایت ۹۲ نفر در استان کرمانشاه برای تصدی ۸ کرسی مجلس به رقابت خواهند پرداخت.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
اعلام اسامی نهایی داوطلبان مجلس نهم