سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاربردهای جالب استیکر در تغییر دکوراسیون منزل و روش نصب آنها/ مراکز خرید استیکر یا برچسبهای دیواری


کاربردهای جالب استیکر در تغییر دکوراسیون منزل و روش نصب آنها/ مراکز خرید استیکر یا برچسبهای دیواریاستیکرها راه‌حلی ساده و کم‌هزینه برای تغییر اتاق‌ها هستند. علاوه بر دیوارها بر روی کاشی، سرامیک، وسایل آشپزخانه، شیشه و روکش‌های چوبی قابل اجرا هستند، البته سطح زیرین آنها باید کاملا صاف و بدون هر گونه برجستگی باشد.

اگر قصد دارید دکوراسیون خانه خود را دوباره سازی کنید یا تنها بدنبال جذاب کردن دیوارهای کسل کننده منزلتان هستید، انتخاب مدل های متنوع استیکر دیواری یکی از بهترین و در عین حال ارزان ترین گزینه های پیش روی شماست. استکیرهای دیواری در طرح و رنگهای بسیار متنوعی تولید می شوند و تقریبا برای هر سلیقه ای چند مدل مناسب وجود خواهد داشت. به راحتی می توانید این استیکرها را به دیوار خانه خود نصب کنید و به تماشای تاثیر شگفت انگیز آنها به روی دکوراسیون خانه خود بنشینید. به دلیل همین سادگی و راحتی در نصب، در بسیاری از خانه ها از اینگونه استکیرها استفاده می شود.

استیکر دیواری علاوه بر اضافه کردن زیبایی و شیکی به دکوراسیون خانه، ناهمواری ها و نازیبایی های موجود بروی دیوار از قبیل سوراخ ها و خط خوردگی ها را به خوبی پنهان می کنند. استیکرها در عین اینکه قسمت های نامناسب دیوار را می پوشانند همزمان آنرا زیبا و چشم گیر نیز نشان می دهند.

اولین نکته ای که قبل از خرید استیکرهای دیواری باید به آن توجه کنید مشخص کردن محل نصب آن است. با دانستن مکان نصب راحت تر می توانید مدل نهایی مناسب با فضا را انتخاب کنید. مدل های زیادی از استیکرها وجود دارند که قطعا بروی همه مکان های خانه زیبا نخواهند بود.

نکته دوم مشخص کردن میزان فضایی است که بروی دیوار در اختیار دارید. قیمت استیکرهای دیواری با توجه به اندازه فرق می کنند و طبعا هرچه اندازه بزرگتر باشد قیمت آنها هم بیشتر خواهد شد. سعی کنید از انتخاب مدل هایی که برای فضا خیلی کوچک یا خیلی بزرگ هستند خودداری کنید تا دکوراسیونی هماهنگ داشته باشید.

نکته سوم انتخاب حالت و مود استیکر است. هر اتاقی در خانه مود و حالت مشخص خود را دارد. استیکرها تاثیر بسیار زیادی بروی حالت و اتمسفر فضای اتاق شما می گذارد. اگر بدنبال اتمسفری شاد، رنگارنگ و جذاب می گردید باید بدنبال استیکرهایی باشید که دقیقا همین شرایط را در طراحی خود داشته باشند.

روش نصب :
لوازم مورد نیازجهت نصب استیکر :

1- قیچی
2- کاردک پلاستیکی ( به عنوان جایگزین می توانید از کارت تلفن استفاده نمائید )
3- دستمال

نحوه نصب استیکر :
1- سطح مورد نظر را در تمامی روش ها ابتدا کاملا تمیز نموده سپس قسمتهای مختلف استیکر را به ترتیب اولویت از کاغذ روغنی زیرین جدا نموده و همانند عکس تکمیل شده موجود در بسته با دقت روی سطح بچسبانید و پس از تکمیل شدن شکل نهایی با دستمال محکم بر روی طرح کشیده تا جذب دیوار شود.

2- در صورتی که سطح مورد نظر قابل شستشو می باشد می توانید یک اسپری آب پاش را تا نیمه آب و 2 قطره مایع ظرفشویی به آن اضافه نموده سپس روی سطح را کاملا اسپری کرده و همزمان وقتی که استیکر را از کاغذ روغنی جدا می نمایید پشت استیکر را نیز کاملا اسپری کنید در این حالت استیکر به هیچ عنوان به خودش نمی چسبد و شما می توانید به راحتی آنرا روی سطح نصب نمایید، زمانیکه از تنظیم بودن آن اطمینان حاصل کردید توسط کاردک یا کارت تلفن کف را از زیر استیکر به بیرون هدایت کنید تا جذب دیوار شود و پس از 2 الی 3 ساعت با یک دستمال نم دار آن را تمیز نمایید. ( این روش بهترین روش نصب است.)

برای کندن استیکر از روی سطح از دو روش می توانید استفاده نمایید:

1- گوشه ی استیکر را با ناخن بلند کنید و کم کم کل کار را بکنید.

2- قبل از کندن روی کار را سشوار با گرمای پایین بگیرید که چسب زیرین نرم می شود و باید بلافاصله استیکر را بکنید چون در صورت مکث دوباره سرد و سخت شده و به حالت اول برمیگردد. 

مرکز خرید استیکر در تهران

خیابان فردوسی حدفاصل میدان توپخانه تا کوچه برلن (جمهوری)

ابتدای سهروردی شمالی از سمت سیدخندان

۱۵ خرداد، ابتدای بازار سلطانی- بازار بین‌الحرمین (طرحهای اسپرت و کودکانه)

برای دیدن پربازدیدترین های نی نی نما لطفاً کلیک کنید...

لطفاً روی بخش مورد نظر کلیک کنید...

 دنیای زنانه، آشپزی، نوزاد و کودک، ناباروری، بارداری، زایمان، تغذیه و پرسش و پاسخ 

تعداد بازدید : 1

نظرات كاربران : نام : ایمیل : متن نظر : *لطفاً نظر خود را وارد نمائید متن بالا را وارد نمایید* 


ویدیو مرتبط :
آموزش نصب برچسب دیواری , نحوه نصب استیکر دیواری