سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیفون 7 در راه است/ آنچه که تاکنون در مورد آیفون 7 میدانیم


آیفون 7 در راه است/ آنچه که تاکنون در مورد آیفون 7 میدانیم

هنوز مدت زیادی از معرفی موفق آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس نمی گذرد که شایعاتی درباره طراحی و تولید آیفون ۷ منتشر شده است. این شایعات حتی از یک حرف و حدیث معمولی فراتر رفت تا جایی که بعضی از افراد برای آیفون ۷ طراحی های جالبی را پیش بینی می کردند.

آی بایت/ هنوز مدت زیادی از معرفی موفق آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس نمی گذرد که شایعاتی درباره طراحی و تولید آیفون ۷ منتشر شده است. این شایعات حتی از یک حرف و حدیث معمولی فراتر رفت تا جایی که بعضی از افراد برای آیفون ۷ طراحی های جالبی را پیش بینی می کردند.
بعضی از شایعات حاکی از آن است که شرکت اپل قصد دارد تا سال بعد مدل جدید گوشی خود را معرفی کند. طبق آخرین گزارش منتشر شده از IHS، شرکت اپل در صدد است تا آیفون ۴ اینچی خود را در سال بعد رونمایی کند. براساس این گزارش، گوشی که قرار است به بازار بیاید مانند آیفون ۶ خواهد بود و حتی ویژگی های پیش بینی شده در آیفون ۷ را نیز دربر نخواهد داشت. به علاوه گفته می شود که حتی بعضی از ویژگی ها و قابلیت های موجود در آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس مانند ۳D Touch در این نسخه از گوشی وجود نخواهد داشت.
به هرحال دور از تصور نیست که شرکت اپل برای گروهی از خریداران که علاقه خاصی به گوشی با صفحه نمایش کوچک دارند، نسخه ۴ اینچی منتشر کند. اما به هرحال سیاست کلی شرکت اپل ارائه گوشی با صفحه نمایش بزرگ است. چرا که ذائقه خریداران نیز عوض شده است و بیش تر تمایل به گوشی بزرگ دارند.
هنوز از مشخصات فنی آیفون ۷ اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اما پیش بینی آن، کار زیاد مشکلی نیست. قطعا باید منتظر یک سخت افزار قوی همراه با دوربینی خارق العاده باشیم.
براساس گزارش VentureBeat، شرکت اینتل در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی های آیفون با مودم LTE می باشند. تیمی که مسئولیت طراحی و ساخت چیپ ست مودم Intel 7360 LTE را بر عهده دارد، شامل هزار نفر کارمند است. شرکت اینتل در حال کار بر روی Qualcomm و چیپست ۹X45 LTE برای نسل بعدی گوشی آیفون، یعنی آیفون ۷ می باشد.
براساس گفته های VentureBeat، هدف اصلی این مجموعه ساخت یک چیپست داخلی آیفون است؛ همانند چیپست Ax موجود در آیفون های موجود. این چیپست باید قادر باشد تا در کنار عمل پردازش، قابلیت یک مودم را نیز داشته باشد. گفته می شود شرکت اینتل قصد دارد پردازشگرQualcomm را منسوخ نماید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گوشی اپل آیفون 6 فول کپی- آیفون 6 طرح اصل-آیفون 6 چینی