سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی نرم افزار رایانه/ از کامپیوتر در اینستاگرام عکس بگذارید


معرفی نرم افزار رایانه/ از کامپیوتر در اینستاگرام عکس بگذارید

اگر عکس‌های جالبی روی کامپیوتر شخصی یا لپ‌تاپ خود دارید و دوست دارید این عکس‌ها را در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید لازم نیست راه‌های پیچیده‌ای را انتخاب کنید؛ چراکه کافی است از سرویس Gramblr کمک بگیرید.

دنیای اقتصاد/ اگر عکس‌های جالبی روی کامپیوتر شخصی یا لپ‌تاپ خود دارید و دوست دارید این عکس‌ها را در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید لازم نیست راه‌های پیچیده‌ای را انتخاب کنید؛ چراکه کافی است از سرویس Gramblr کمک بگیرید.

در واقع برای اشتراک‌گذاری عکس‌های متفاوت در اینستاگرام هیچ الزامی وجود ندارد که این عکس‌ها روی گوشی یا تبلت شما باشد؛ چرا که می‌توانید عکس‌های روی کامپیوتر خود را بعد از ویرایش حرفه‌ای نیز در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. امکانات Gramblr دقیقا در این شرایط به شما کمک می‌کند. Gramblr نوعی نرم‌افزار واسطه بین عکس‌های شما و اینستاگرام است.

بعد از نصب این نرم‌افزار روی کامپیوتر خود حالا شما به سادگی و در سه مرحله می‌توانید عکس‌های خود را بدون نیاز به موبایل در اینستاگرام آپلود و به اشتراک‌ بگذارید. کار با این نرم‌افزار بسیار ساده است. بعد از نصب فایل Gramblr روی کامپیوتر خود حالا باید نام کاربری و رمز عبور حساب اینستاگرام خود را در Gramblr وارد کنید.

در این مرحله می‌توانید عکس‌های مورد نظر را که باید در اندازه استاندارد 650 در 650 پیکسل و با فرمت jpg باشد، در اینستاگرام آپلود کنید. همچنین شما می‌توانید برای عکس خود متن هم در نظر بگیرید و به آن اضافه کنید. امکان اضافه کردن هشتگ‌های مخصوص برای عکس‌هایتان نیز وجود دارد. این نرم‌افزار قابلیت نصب روی کامپیوترهایی با سیستم‌عامل ویندوز و مک os x را دارد. برای استفاده از امکانات این نرم‌افزار کافی است به سایت www. gramblr.com مراجعه و فایل مخصوص زیپ شده Gramblr را روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود نصب کنید.


ویدیو مرتبط :
معرفی نرم افزار ابزار اینستاگرام