سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طرح مطالعاتی احداث شهرک صنعتی ابوزیدآباد آران وبیدگل بزودی آغاز می شود


به گزارش ایرنا، محمدجواد بگی روز یکشنبه در جمع صاحبان صنایع شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: مطالعات احداث این شهرک به مساحت حدود 45 هکتار در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی استان با تامین منابع داخلی شرکت قرار می گیرد.
وی افزود: در این مطالعات باید محاسبه شود، چه منابعی برای احداث این شهرک نیاز است و همچنین مسائل زیست محیطی و اجتماعی منطقه باید در این مطالعات مد نظر قرار گیرد.
بگی، با اشاره به اینکه آمار جمعیت ابوزیدآباد و نیروی کار تحصیل کرده آن قابل توجه است، افزود: باید جاذبه هایی برای سرمایه گذاری در این منطقه بوجود آورد تا شاهد آن نباشیم با ایجاد این شهرک، توسعه ای در منطقه رقم نخورد.
فرماندار آران وبیدگل نیز مشکلات زیربنایی از جمله کمبود خدمات گاز رسانی، آب شرب و تلفن در شهرک های صنعتی آران وبیدگل را از دلایل کاهش سرمایه گذاری در این شهرک دانست و ابراز امیدواری کرد: با نگاه ویژه دولتمردان، شاهد رونق اقتصادی در این شهرک باشیم.
ابوالفضل معینی نژاد با اشاره به اینکه 6 هزار و 700 بهره بردار در بخش کشاورزی این شهرستان فعال هستند، افزود: باید تمام تلاش ما در جهت تغییر رویکرد از وضعیت کشاورزی به صنعتی باشد و توسعه صنعتی شدن شهرستان در اولویت برنامه های ما قرار گیرد.
م/6021

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شهرک های صنعتی مشترک ایران و ترکیه احداث می شود