سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون دادگستری: بستر انتخابات سالم و باشکوه در خراسان رضوی فراهم شده است


به گزارش ایرنا، امیر مرتضوی روز دوشنبه در همایش دست اندرکاران انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، هیات های نظارت و برخی نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد و باخرز افزود: در برگزاری انتخابات باید به محور اخلاق توجه ویژه ای داشته باشیم تا انتخابات سالم برگزار شود.
دبیر ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی به امانتداری در برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: همه در هر پست و مقامی که هستیم باید امانتداری را سرلوحه کار خود قرار داده و صیانت از آرای مردم را از مهمترین وظایف خود بدانیم.
وی اظهار کرد: در صورت بروز هرگونه تخلف از سوی نامزدها و دست اندرکاران انتخابات به صورت جدی با آن برخورد خواهد شد.
فرماندار تربت جام نیز گفت: حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد و باخرز رتبه دوم استان را از نظر تعداد داوطلبین ثبت نام کننده دارد که نسبت به مدت مشابه قبل 140درصد افزایش داشته است.
علی رستمی افزود: پس از بررسی نهایی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی در این حوزه از مجموع 55 نفر ثبت نام کننده صلاحیت 37 نفر تایید شد که از این تعداد 32 نفر مرد و پنج نفر زن هستند.
وی اظهار کرد: 282 هزار و 82 نفر در این حوزه انتخابیه واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد هفده هزار و 778 نفر رای اولی می باشند.
رستمی گفت: در این حوزه 257شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که 158شعبه ثابت و 99 شعبه سیار است.
شهرستان های تربت جام، تایباد و باخرز یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
بیش از سه هزار نفر در برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه مشارکت دارند.
شهرستان 300 هزار نفری تربت جام در 160 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.7494 / 6053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازدیدمدیرکل دادگستری خراسان رضوی دردرگز