فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ویژه برنامه های هفته معلم آموزش وپرورش ناحیه دو كرج اعلام شد


فرشته فهمیده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریك فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: معلمی شغل انبیاست و تجلیل از معلمان و زحمتكشان عرصه علم و معرفت در اولویت برنامه های هفته معلم، در سطح منطقه می باشد.
وی افزود: همزمان با آغاز هفته معلم و روز 12 اردیبهشت ، به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری ، برپایی نمایشگاه از آثار این شهید بزرگوار و برگزاری مسابقه كتابخوانی از آثار ایشان در سطح منطقه انجام خواهد شد.
وی دیدار جمعی از فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) را از مهمترین برنامه های هفته معلم و در روز 13 اردیبهشت اعلام كرد و ادامه داد: در این دیدار 18 نفر از فرهنگیان شهرستان فردیس نیز افتخار حضور در محضر مقام معظم رهبری را داشته و تجدید میثاق با ولایت را خواهند داشت.
وی با بیان اینكه آموزش و پرورش شهرستان فردیس و ناحیه 2 كرج، برنامه های متنوعی برای گرامیداشت مقام شامخ معلمان در هفته معلم برگزار می كند اظهار كرد: حضور مسئولین شهرستان فردیس در چهار مدرسه و تجلیل از معلمان در كلاس های درس، تجلیل از پشكسوتان عرصه علم و فرهنگ، برگزاری مراسم تجلیل از معلمان در كرج بصوررت استانی و در یكی از مدارس شهرستان فردیس با حضور مسئولین، از اهم برنامه های آموزش و پرورش این ناحیه در راستای تكریم معلمان و تقدیر از زحمات آنها برای پرورش آینده سازان این مرزو بوم، خواهد بود.
مدیراداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس همچنین دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی و حضور فرهنگیان در نماز جمعه را از دیگر اولویت های هفته معلم برشمرد.
شهرستان فردیس 73 هزار دانش اموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.
7413/ 6155

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سرود زیبای معلم - ویژه برنامه روز معلم