سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان به ایران سفر می‌کند


جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان به ایران سفر می‌کندتسنیم/ جانشین فرمانده دانشکده جنگ نیروی هوایی ارتش پاکستان از سفر جانشین فرمانده این نیرو به ایران خبر داد.
ژنرال عبدالجبار خان جانشین فرمانده دانشکده جنگ نیروی هوایی پاکستان در دیدار با فرمانده دانشگاه جنگ جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما در گذشته ارتباط نظامی دوجانبه‌ خوبی با ایران داشتیم و مایلیم این روابط در آینده نیز داشته باشیم.

وی به حوزه تبادل استاد و دانشجو اشاره کرد و گفت: می‌دانیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران پتانسیل‌های بسیار خوبی دارد و پیشینه دانشگاهی ایران نیز خوب و مطلوب است. ما مایلیم خدمات تبادل استاد از دانشگاه جنگ ایران را داشته باشیم.

جانشین فرمانده دانشگاه جنگ نیروی هوایی پاکستان به همکاری نظامی بین ایران و پاکستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: همکاری نظامی خوبی بین دو کشور وجود دارد. هر دو کشور از جنگنده‌هایی مانند اف 7، برخوردار هستند.

عبدالجبار خان تاکید کرد: دانشگاه جنگ جمهوری اسلامی پاکستان با دانشگاه جنگ جمهوری اسلامی ایران در حوزه پژوهش و آموزش همکاری می‌کند.

وی از حضور ایرمارشال شریف محمدخان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان به ایران خبر داد و گفت: محمدخان قرار است بین 18 تا 30 اردیبهشت 7 تا 19 می 2016 از ارتش و نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران بازدید کند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
فرمانده نیروی دریایی ارتش: ایران در خلیج عدن چه می کند