سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



«تزيين پاييزي» در ورودي خانه


  X     

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.10 - 12:04

«تزيين پاييزي» در ورودي خانه

ايران بانو/ درب خانه مانند جلد براي کتاب است و حکايت از داخل خانه دارد. اگر سرد و بي روح است مي توانيد آن را رنگ کنيد. اگر جذاب و گرم و مهمان نواز است، مي توانيد ظاهر آن را مناسب هر فصل و مناسبتي تغيير دهيد. مي توانيد درِ خانه تان را با استفاده از وسايل ارزان قيمت و حتي رايگان، زنده کنيد.
از کاغذهايي به رنگ برگ هاي پاييزي، تکه هايي به شکل برگ برش دهيد. يک پيام را با چسب و چيزهايي که با پياده روي در طبيعت يافت مي شوند، -مثل شاخه هاي خشک شده يا ميوه هاي کوچک درخت کاج يا بلوط- روي برگ بنويسيد. ممکن است بخواهيد نام خانوادگي تان را روي برگ بنويسيد و يا عبارت “خوش آمديد”. سپس برگ را با يک بند چند لايه يا نازک، مانند يک حلقه گل جلوي درب خانه آويزان کنيد.
مقداري از برگ هاي زيباي پاييزي را با استفاده از اتو و کاغذ مومي نگهداري کنيد يا اينکه برگ هاي مصنوعي را از فروشگاه ها خريداري کنيد. آنها را روي يک حلقه يا تاج گل بچسبانيد يا با تاباندن سيم روي يک وسيله دايره شکل براي خود حلقه گل درست کنيد. برگ ها را به تعدادي استفاده کنيد تا يک حلقه کامل داشته باشيد. به حلقه تعدادي مخروط کاج يا ميوه بلوط و يک پاپيون نارنجي روشن هم اضافه کنيد.
با انواع دانه پرنده ها مثل ارزن، گندم، جو و حتي دانه آفتاب گردان زنگوله تزييني درست کنيد
مي توانيد با انواع دانه پرنده ها مثل ارزن، گندم، جو و حتي دانه آفتاب گردان حلقه تزييني درست کنيد. ظاهر طبيعي دانه ها نه تنها يک دکور گرم و مهمان پذير پاييزي را ايجاد مي کند بلکه شايد پرندگان را هم جذب کنيد. چه چيزي بهتر از اينکه پرندگان روي درب خانه تان زندگي کنند؟!
مجموعه اي از دانه هاي آجيل مخلوط را که در فصل پاييز در اکثر فروشگاه هاي مواد غذايي پيدا مي شود، روي يک مقوا که به شکل و اندازه يک دونات بزرگ بريده ايد، بچسبانيد. براي اينکه بهتر بچسبد از چسب تفنگي گرم استفاده کنيد. مي توانيد اين حلقه را با تعدادي برگ (طبيعي يا مصنوعي) که در پشت مقوا مي چسبانيد تزيين کنيد. برگ ها را دور لبه هاي مقوا بچسبانيد، طوري که از لبه هاي آن بيرون بزند. اگر توانستيد مغز آجيل ها را درسته در بياوريد و آنها را به حلقه مقوايي بچسبانيد.
يک سبد چوبي پر از برگهاي طبيعيِ خشک شده (يا مصنوعي) و گل هاي وحشي منطقه خود يا گل هاي مصنوعي به رنگ نارنجي، قرمز و زرد پشت در آويزان کنيد. آن را با ميوه هاي بلوط و شاخه ها و يک يا دو پاپيون بزرگ به رنگ روشن تزيين کنيد.
نکات و هشدارها:
با فرزندان تان براي پياده روي به طبيعت برويد و دنبال برگ هاي زيبا، گل ها و ديگر چيزهاي جالب بگرديد و از آنها براي تزيين درب خانه استفاده کنيد.
شما با سليقه خود مي توانيد حلقه ، سبد ، گلدان ، کلاه و يا هر چيز ديگري را با اين تزيينات انجام بدهيد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
خانه قدیمی یا خانه عشق گیلان/آیا این خانه رویایی است؟؟