فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اعضای هیات رئیسه انجمن نمایش ایلام مشخص شدند


به گزارش ایرنا، این انتخابات با حضور نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی و مركز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 62 عضو مجمع عمومی از 12 گروه نمایشی ثبت شده استان ایلام برگزار شد.
در این دوره از انتخابات، شش نفر برای تشكیل هیات رئیسه این انجمن آمادگی خود را اعلام كردند كه در پایان و پس از برگزاری انتخابات سعید خیرالهی،
مصطفی كولیوندی و محمد اكبریان كهره با كسب بیشترین رای به عنوان اعضای هیات رئیسه این انجمن انتخاب شدند.
مسئول امور هنری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در حاشیه برگزاری این انتخابات گفت: اعضای هیات رئیسه تا 10 روز دیگر باید یك نفر را از میان خود به عنوان مسئول انجمن به این اداره كل معرفی كنند.
شهریار غلامپور اظهار كرد: مدیریت انجمن، توسعه فعالیت ها، ساماندهی گروه های نمایشی و اجرای نمایش ها، مدیریت سالن های نمایش و برگزاری جشنواره ها از عمده ترین فعالیت هیات رئیسه انتخاب شده انجمن نمایش ایلام است.
وی با اشاره به اینكه امسال برای نخستین بار انتخابات انجمن نمایش برگزار شد، این اقدام را در رونق این هنر در استان ایلام موثر دانست و افزود: تاكنون مسئول انجمن نمایش این اداره كل بصورت انتصابی به پیشنهاد مدیر كل و با تایید رئیس انجمن نمایش ایران مشخص و معرفی می شد.
غلامپور یادآور شد: امسال برای نخستین بار با توجه به آیین نامه ای كه انجمن نمایش ایران به استان ها ارسال كرده است مقدمات برای تعیین هیات رئیسه این انجمن فراهم و انتخابات نیز با حضور نمایندگان گروه های نمایشی برگزار شد.
وی با بیان اینكه این استان در حوزه هنر نمایش دارای استعدادهای فراوانی است، گفت: هنرمندان نمایش این استان در جشنواره های منطقه ای، استانی، ملی و بین المللی در بخش های صحنه ای و خیابانی بارها درخشیده و حائز كسب رتبه های برتر شده اند لذا با برگزاری انتخابات این انجمن در سال جاری فعالیت های آنها تقویت و مورد حمایت بیشتری قرار خواهند گرفت.
7171/9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اعدام یکی از اعضای هیئت رئیسه ارتش ازاد توسط داعش در لیبی