ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دغدغه دروازه‌بانی کی‌روش


دغدغه دروازه‌بانی کی‌روشورزش 3/ به نظر می رسد دغدغه های کی روش در خط دروازه هم در حال برطرف شدن است.
در گذشته نزدیک همه نگاه ها به مهدی رحمتی بود و بعد از خداحافظی این دروازه بان کی روش به رحمان احمدی و علیرضا حقیقی میدان داد که اولی کمتر حضور در اردوی تیم ملی را تجربه کرده و دومی هم چند فصل نیمکت نشینی را در روبین کازان تجربه کرده بود اما اکنون علیرضا حقیقی تبدیل به یک دروازه بان باتجربه شده و با بازی در لیگ پرتغال رفته رفته در حال پیدا کردن خود است و در ادامه مسیر هم با تجربه بازی در جام جهانی می تواند مهره قابل اتکای تیم ملی باشد.
اگر چه این روزها علیرضا حقیقی مصدوم است و سوشا مکانی هم از نگاه دن گاسپار از شرایط آرمانی خود دور است وعلیرضا بیرانوند هم به دلیل محرومیت نمی تواند درون دروازه ایران بایستد اما باز هم کی روش دغدغه ای ندارد چون تیم ملی صاحب دو دروازه بان خوب دیگر شده است.
محمد رضا اخباری دروازه بان تراکتورسازی که پیش تر او را در سایپا هم دروازه بان خوبی دیده بودیم. او در اوج جوانی با تجربه بازی در مقدماتی المپیک و هم چنین لیگ قهرمانان آسیا با شرایط بازی های بین المللی آشنا شده و بی شک آماده ماجراجویی است. از سویی رشید مظاهری که در ذوب آهن پله به پله بالا آمده دروازه بان ششدانگ و از همه مهمتر باحوصله ای نشان داده و طبییعی است منتظر یک اشاره کوچک از سویی کی روش است تا خودی نشان دهد.این دو دروازه بان به لطف بازی های خوب در لیگ برتر در لیست نهایی کی روش برای بازی با هند و عمان جای گرفته اند و جالب اینکه به دلیل همراهی تیم های خود در لیگ قهرمانان در فاز نخست اردوی تدارکاتی تیم ملی حضور نداشتند.
کی روش برای بازی با هند از بین اخباری و مظاهری یکی را برای بازی دادن انتخاب خواهد کرد. این مهم نیست کدام دروازه بان بازی می کند. جای خوشحالی دارد که کی روش دراین پست هم با ترافیک بازیکن مواجه شده است.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
سایت آموزش دروازه بانی دروازه بان