علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



هنرهای به کار رفته در حرم رضوی انسان را شیفته خود می کند


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آستان قدس رضوی «سائوراب کومار» با بیان اینکه برای اولین بار به مشهد و حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) مشرف می شوم گفت: این مکان مقدس بسیار هنرمندانه ساخته شده و با حضور در این مکان مقدس، احساس معنوی به انسان منتقل می شود.

وی با بیان اینکه به مدت ۶ ماه است به عنوان سفیر هند در ایران فعالیت می کند، ابراز کرد: مردم ایران بسیار مهربان و مهمان نواز هستند و مشترکات فرهنگی، تاریخی و هنری زیادی با مردم هند دارند.

کومار ادامه داد: من علاقه زیادی برای دیدن حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) داشتم و خوشحالم که امروز در اینجا حضور دارم و شیفته این مکان مقدس شدم.

وی به هنرهای به کار رفته در حرم مطهر اشاره کرد و ادامه داد: این آستان مقدس فعالیت های هنری مشترک زیادی با اماکن مقدسه عراق همچون کربلا، نجف انجام می دهد که قابل توجه است.

«سمریتی سریواستاو» همسر کومار در حاشیه این بازدید فعالیت های هنری ایرانیان را جذاب دانست و گفت: چندین سال پش به اصفهان سفر کرده و معماری و هنر ایرانیان در این شهر را از نزدیک دیده ام اما معماری و زیبایی ها به کار رفته درحرم مطهر امام رضا(ع) متفاوت است و انسان را تسخیر می کند.

لازم به یادآوری است: سائوراب کومار، سفیر هند در ایران به همراه همسر به حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) مشرف و از کتابخانه مرکزی، موزه فرش و مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی بازدید کردند.


ویدیو مرتبط :
بابا رضای مهربون ...(استاد زیرک کار),حرم مطهر رضوی،مبعث۹۱